plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹
کد مطلب : ۸۷۰۱
در پیام استاندار اصفهان به مناسبت روز جوان مطرح شد

دکتر رضایی: حضرت علی اکبر (ع) به عنوان جوان آگاه و با بصیرت الگویی شایسته برای جوانان است

جوانان عزیز استان در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری قدم بردارند
استاندار اصفهان تصریح کرد: امید است جوانان عزیز استان با عزمی راسخ در سال جدید و گام دوم انقلاب با روحیه ای سر شار از امید و تلاش و همت والا در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری قدم بردارند .
دکتر رضایی: حضرت علی اکبر (ع) به عنوان جوان آگاه و با بصیرت الگویی شایسته برای جوانان است
به گزارش ایصال نیوز از استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در پیامی میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را به همه‌ی جوانان میهن اسلامی تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است: 

نقش‌آفرینی جوانان این مرز و بوم در تاریخ پر افتخار کشورمان از دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، تا به امروز که فصل جدیدی برای جوانان در عرصه های مختلف علمی و پژوهشی با توجه به شرایط امروز کشور به منصه ظهور رسیده؛ بر کسی پوشیده نیست .

حضرت علی اکبر (ع) به عنوان جوان آگاه و با بصیرت الگویی شایسته برای جوانان است و جوانان ایران اسلامی به تاسی از نهضت عاشورا در هشت سال دفاع مقدس آگاهانه در مقابل ظلم و ستم ایستادگی کردند و به یمن برکت همین جوانان بود که گزندی به انقلاب اسلامی نرسید و امروز با تکیه بر آنان شاهد بالندگی ایران اسلامی هستیم.

نامگذاری سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) به نام جوان نشان دهنده اهمیت و جایگاه جوانان عزیز و پر نشاطی است که می توانند با خلاقیت ،تفکر و نو آوری زمینه توسعه را فراهم آورند.

اینجانب ضمن پاسداشت زحمات بی دریغ جوانان این مرز و بوم ،میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را به مردم شریف استان بویژه جوانان گرامی تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت، سربلندی و بهروزی و شادکامی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی را در مسیررشد و اعتلای روز و افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال مسئلت دارم. 

امید است جوانان عزیز استان با عزمی راسخ در سال جدید و گام دوم انقلاب با روحیه ای سر شار از امید و تلاش و همت والا در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری قدم بردارند .

عباس رضایی

انتهای پیام/*
۱۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما