plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳
کد مطلب : ۸۶۹۹
تداوم محدودیت های تردد در استان اصفهان

حجت الله غلامی: هرگونه تردد بین شهری تا ۲۳ فروردین مشمول جریمه و توقیف خودرو است

افزایش ۱۸ درصدی مصرف آب شرب در استان
سخنگوی ستاد استانی مقابله و پیشگیری با کرونا در اصفهان گفت: تردد بین استانی همچنان ممنوع است و امروز مصوب شد تا هرگونه تردد بین شهری تا ۲۳ فروردین مشمول جریمه و توقیف خودرو باشد، در این راستا از مردم می‌خواهیم تا این تاریخ از تردد بین شهرها و شهر اصفهان خودداری کنند.
حجت الله غلامی: هرگونه تردد بین شهری تا ۲۳ فروردین مشمول جریمه و توقیف خودرو است
به گزارش ایصال نیوز از استانداری اصفهان، حجت الله غلامی با اشاره به مراکز نگهداری بیماران بهبود یافته کرونا تصریح کرد: خوشبختانه بیش از هزار تخت تجهیز و مشکلات آن‌ها برطرف شد.

وی درباره تصمیمات ستاد ملی و استانی که عمدتا مبتنی بر سه اصل سلامت، امنیت و اقتصاد مردم است، اظهار کرد: تاکید بر خانه ماندن جز اصول اولیه فاصله گذاری هوشمند است که امیدواریم مردم به آن توجه کنند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله و پیشگیری با کرونا در اصفهان گفت: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها تا پایان فروردین ماه همچنان تعطیل هستند و برای ادامه کار بعد از فروردین تصمیم گیری خواهد شد، همچنین اماکن فرهنگی، ورزشی، مذهبی و تفریحی تا پایان فروردین تعطیل هستند.

غلامی افزود: مصوب شد کارخانه‌جات و کارگاه‌های بزرگی که تولید کالا و خدمات انجام می‌دهند، فعالیت خود را آغاز کنند.

وی اضافه کرد: صنوف با ریسک بالا هیچگونه فعالیتی را آغاز نمی‌کنند و ممنوعیت و محدودیت دارند اما برای مشاغل با ریسک پایین بر اساس فهرستی که در اختیار اتاق اصناف قرار دادیم، فعالیت خود را از ۲۳ فروردین آغاز خواهند کرد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله و پیشگیری با بیماری کرونا در اصفهان اظهار کرد: ادارات با حداکثر دو سوم ظرفیت و با نظر مدیران می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

وی با اشاره به تاثیرات بهداشت فردی در مصرف بالای آب شرب در زمان مقابله با کرونا گفت: در این مدت مصرف آب بیش از ۱۸ درصد از مصرف معمولی فراتر رفته است، از این رو شرکت آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای موظف شدند تا در راستای تامین آب برای روزهای آتی تدابیر لازم را بیاندیشند.

انتهای پیام/*
۱۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما