plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶
کد مطلب : ۸۶۰۱
اسوه ایثار و شهادت

مادر، همسر و فرزند شهید درگذشت

رئیس جمهور، درگذشت این بانوی فداکار را تسلیت گفت
حاجیه‌ خانم زهرا حمیدی ـ مادر، همسر و فرزند شهید ـ به شهیدانش پیوست. رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید، در پیام‌های جداگانه‌ای، درگذشت اسوه صبر و ایثار، مرحومه حاجیه‌ خانم زهرا حمیدی را تسلیت گفتند.
مادر، همسر و فرزند شهید درگذشت
به گزارش ایصال نیوز، اسوه صبر و مقاومت حاجیه‌ خانم «زهرا حمیدی»، فرزند شهید «حاج عباس حمیدی»، همسر شهید «حاج محمود تویسرکانی» و مادر شهید «محسن تویسرکانی» دارفانی را وداع گفت و پس از سال‌ها رنج دوری از خانواده به دیدار همسر، فرزند و پدر شهیدش شتافت.

پدرش، شهید حاج عباس حمیدی‌ اردیبهشت ۱۳۶۱، در سید جابر بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

همسرش، شهید حاج محمود تویسرکانی نیز یکم اردیبهشت ۱۳۶۵، در فاو بر اثر اصابت ‌ترکش به فیض شهادت نائل آمد و فرزندش، شهید محسن تویسرکانی سیزدهم آبان ۱۳۶۲ در سن ۱۵ سالگی، در پنج وین عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحومه حاجیه‌خانم زهرا حمیدی، فرزند شهید بزرگوار‌ حاج عباس حمیدی، همسر شهید والامقام حاج محمود تویسرکانی‌ و مادر شهید سرافراز محسن تویسرکانی، از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همنشینی با شهیدانش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت کرد.

همچنین، حجة الاسلام شهیدی،نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم زهرا حمیدی» را تسلیت گفت.

ارواح مطهر این خانواده شهید قرین رحمت و یاد و نامشان جاودان باد.

انتهای پیام/*
۴
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما