plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
کد مطلب : ۸۵۲۱
دکتر کیانوش جهانپور خبر داد

افزایش شمار رسمی جان باختگان مبتلا به کووید 19 در ایران به دو هزار و 517 تن

تعداد مبتلایان به کرونا ویروس جدید به ۳۵ هزار و ۴۰۸ تن رسید
رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ظهر امروز (شنبه) با بیان اینکه بر اساس یافته های قطعی آزمایشگاهی، ظرف 24 ساعت گذشته، ۳ هزار و ۷۶ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شدند، خبر داد که شمار مبتلایان به کرونا ویروس جدید در کشور به ۳۵ هزار و ۴۰۸ تن رسید. 
افزایش شمار رسمی جان باختگان مبتلا به کووید 19 در ایران به دو هزار و 517 تن
به گزارش ایصال نیوز، کیانوش جهانپور گفت: خوشبختانه تا کنون ۱۱ هزار ۶۷۹ تن از بیماران مبتلا به این بیماری، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

وی همچنین در مورد آمار جان باختگان مبتلا به کووید 19 نیز تصریح کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند و تا امروز از وجود ۲ هزار و ۵۱۷ تن در کشور محروم شده ایم.

وی همچنین گفت: در میان بستری شدگان این بیماری، ۳ هزار و ۲۰۶ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.

جهانپور همچنین درباره آخرین وضعیت غربالگری مقابله با کرونا اظهار کرد: تا کنون بیش از ۵۷ میلیون نفر تا ظهر امروز در طرح غربالگری مقابله با کرونا، مشارکت داشته اند.

وی درباره طرح بسیج ملی مقابله با کرونا تاکید کرد: اجرای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا و تقویت بیماریابی، افزایش آزمایشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت برای انجام آزمایش تشخیص کووید-۱۹ و البته رعایت نکردن بخشی از جامعه به توصیه های وزارت بهداشت، از دلایل افزایش تعداد موارد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در کشور است.

انتهای پیام/*
۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما