plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
کد مطلب : ۸۴۸۶

بازدید فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد از مبادی ورودی و خروجی این شهرستان

گفت و گو با اکیپ های غربالگری مستقر در ورودی های نجف آباد
مهندس مجتبی راعی ضمن دیدار از اکیپ های پایش و غربالگری شهرستان از نزدیک با ایشان به گفتگو پرداخت و از روند پایش اولیه در مبادی ورودی شهرستان و نیازمندی اکیپ های مستقر آگاهی یافت.
بازدید فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد از مبادی ورودی و خروجی این شهرستان
به گزارش ایصال نیوز از فرمانداری نجف آباد، معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان، ضمن دیدار از اکیپ های پایش و غربالگری شهرستان از نزدیک با ایشان به گفتگو پرداخت و از روند پایش اولیه در مبادی ورودی شهرستان و نیازمندی اکیپ های مستقر آگاهی یافت.

مجتبی راعی در این دیدار از کلیه مسئولان اداری، اجرایی، نظامی و انتظامی شهرستان، اعضاء محترم شورای تامین و ستاد مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا در شهرستان و همچنین خیران ارجمند و نیروهای مردمی جهادی که با تمام وجود در جبهه مقابله با بیماری کرونا در خط مقدم حاضر شده اند، تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه بار دیگر از مردم شریف شهرستان خواست تا در صورت عدم ثبت نام در سامانه الکترونیک http://salamat.gov.ir، نسبت به ثبت نام خود و خانواده محترمشان هر چه سریع تر اقدام نمایند و کلیه مردم شریف شهرستان هر یک نسبت به بضاعت خود با تمام توان در راستای مقابله با بیماری مهلک کرونا، مسئولان را در اجرای دستوالعمل های مربوطه یاری رسانند.

انتهای پیام/*
۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما