کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در جلسه ستاد نجف آباد مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا

فرماندار نجف آباد: همدلی و همکاری مردم و مسئولان در مهار کووید 19 لازم است

دعوت راعی از مردم برای پیوستن به پویش در خانه بمانیم

8 فروردين 1399 ساعت 8:29

فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد، با اشاره به ضرورت رعایت پویش در خانه بمانیم و نگرانی از گسترش شیوع بیماری در ایام پیش رو، خواستار همدلی و همکاری جدی همه مردم و مسولان در کنترل این بیماری شد و ضمن تقدیر از همه کسانی که دلسوزانه برای مقابله با این بیماری تلاش می کنند، خاصتاً کادر درمانی بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) و سایر مراکز درمانی، به مصوبات جلسه قبل اشاره و خواستار پاسخگویی دستگاه های مسئول شد.


به گزارش ایصال نیوز از فرمانداری شهرستان نجف آباد، ستاد شهرستانی مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا به ریاست معاون استاندار و فرماندار شهرستان نجف آباد و با حضور معاون فرماندار و سایر اعضاء ستاد شهرستانی مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا، برگزار گردید. 

در این جلسه مهندس راعی ضمن تبریک به مناسبت مبعث حضرت رسول مکرم اسلام (ص) و عید باستانی نوروز سخنانی در منقبت حضرت محمد (ص) بیان کرد. 

وی با اشاره به ضرورت رعایت پویش در خانه بمانیم و نگرانی از گسترش شیوع بیماری در ایام پیش رو، خواستار همدلی و همکاری جدی همه مردم و مسولان در کنترل این بیماری شد و ضمن تقدیر از همه کسانی که دلسوزانه برای مقابله با این بیماری تلاش می کنند، خاصتاً کادر درمانی بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) و سایر مراکز درمانی، به مصوبات جلسه قبل اشاره و خواستار پاسخگویی دستگاه های مسئول شد.

در ادامه حاضرین و روسای کمیته های زیر مجموعه ستاد مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا در شهرستان به ارائه گزارش های مرتبط با اقدامات و تمهیدات مجموعه های تحت امر خود پرداختند.

در انتها معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ضمن تقدیر از هم افزایی قابل قبول مسئولان و مردم محترم شهرستان و با عنایت به دستور العمل مصوب هیات دولت مواردی از جمله: تعطیلی کلیه صنوف به غیر از مشاغل مرتبط با مواد غذایی در سطح شهرستان تا پایان ۱۵/۰۱/۱۳۹۹، حضور اکیپ های پایش و غربالگری در کلیه مبادی ورودی و خروجی شهرستان تا اطلاع ثانوی، اعزام افراد مشکوک به بیماری کرونا از طریق اکیپ های پایش و غربالگری به مراکز درمانی معرفی شده جهت بررسی های تکمیلی و صدور گواهی صحت سلامت یا گواهی بستری در بیمارستان و کلنیک های تخصصی، تعطیلی کلیه پارک ها، مکان های گردشگری و تفرجگاه های عمومی تا اطلاع ثانوی، ابلاغ برگه مشخصات کشیک مشاغل خدماتی مورد نیاز در سایت ها و جراید محلی و ... را تبیین و ابلاغ کرد. 

انتهای پیام/*


کد مطلب: 8485

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/8485/فرماندار-نجف-آباد-همدلی-همکاری-مردم-مسئولان-مهار-کووید-19-لازم

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir