plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹
کد مطلب : ۸۴۸۵
در جلسه ستاد نجف آباد مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا

فرماندار نجف آباد: همدلی و همکاری مردم و مسئولان در مهار کووید 19 لازم است

دعوت راعی از مردم برای پیوستن به پویش در خانه بمانیم
فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد، با اشاره به ضرورت رعایت پویش در خانه بمانیم و نگرانی از گسترش شیوع بیماری در ایام پیش رو، خواستار همدلی و همکاری جدی همه مردم و مسولان در کنترل این بیماری شد و ضمن تقدیر از همه کسانی که دلسوزانه برای مقابله با این بیماری تلاش می کنند، خاصتاً کادر درمانی بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) و سایر مراکز درمانی، به مصوبات جلسه قبل اشاره و خواستار پاسخگویی دستگاه های مسئول شد.
فرماندار نجف آباد: همدلی و همکاری مردم و مسئولان در مهار کووید 19 لازم است
به گزارش ایصال نیوز از فرمانداری شهرستان نجف آباد، ستاد شهرستانی مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا به ریاست معاون استاندار و فرماندار شهرستان نجف آباد و با حضور معاون فرماندار و سایر اعضاء ستاد شهرستانی مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا، برگزار گردید. 

در این جلسه مهندس راعی ضمن تبریک به مناسبت مبعث حضرت رسول مکرم اسلام (ص) و عید باستانی نوروز سخنانی در منقبت حضرت محمد (ص) بیان کرد. 

وی با اشاره به ضرورت رعایت پویش در خانه بمانیم و نگرانی از گسترش شیوع بیماری در ایام پیش رو، خواستار همدلی و همکاری جدی همه مردم و مسولان در کنترل این بیماری شد و ضمن تقدیر از همه کسانی که دلسوزانه برای مقابله با این بیماری تلاش می کنند، خاصتاً کادر درمانی بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) و سایر مراکز درمانی، به مصوبات جلسه قبل اشاره و خواستار پاسخگویی دستگاه های مسئول شد.

در ادامه حاضرین و روسای کمیته های زیر مجموعه ستاد مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا در شهرستان به ارائه گزارش های مرتبط با اقدامات و تمهیدات مجموعه های تحت امر خود پرداختند.

در انتها معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ضمن تقدیر از هم افزایی قابل قبول مسئولان و مردم محترم شهرستان و با عنایت به دستور العمل مصوب هیات دولت مواردی از جمله: تعطیلی کلیه صنوف به غیر از مشاغل مرتبط با مواد غذایی در سطح شهرستان تا پایان ۱۵/۰۱/۱۳۹۹، حضور اکیپ های پایش و غربالگری در کلیه مبادی ورودی و خروجی شهرستان تا اطلاع ثانوی، اعزام افراد مشکوک به بیماری کرونا از طریق اکیپ های پایش و غربالگری به مراکز درمانی معرفی شده جهت بررسی های تکمیلی و صدور گواهی صحت سلامت یا گواهی بستری در بیمارستان و کلنیک های تخصصی، تعطیلی کلیه پارک ها، مکان های گردشگری و تفرجگاه های عمومی تا اطلاع ثانوی، ابلاغ برگه مشخصات کشیک مشاغل خدماتی مورد نیاز در سایت ها و جراید محلی و ... را تبیین و ابلاغ کرد. 

انتهای پیام/*
۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما