plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
کد مطلب : ۸۳۶۳
در ارتباط ویدئو کنفرانس با رییس جمهور

استاندار اصفهان: ترددها به سمت اصفهان ۷۵ درصد کاهش داشته است

پیش بینی افزایش شمار مبتلایان در هفته دوم فروردین
استاندار اصفهان با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته در ستاد استانی مبارزه به بیماری کرونا، گفت: ترددها به سمت اصفهان ۷۵ درصد کاهش داشته است.
استاندار اصفهان: ترددها به سمت اصفهان ۷۵ درصد کاهش داشته است
به گزارش ایصال نیوز از استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی روز شنبه در ارتباط ویدئو کنفرانس با رییس جمهور گفت: تعداد موارد بستری و ترخیصی در ۲۲ شهرستان استان ثابت شده و جمع افراد بستری و ترخیص شده سیر نزولی پیدا کرده است.

وی با اشاره به احتمال افزایش ترددها در هفته دوم سال جاری، ادامه داد: پیشی بنی می کنیم با توجه به احتمال افزایش ترددها افراد مبتلا نیز در این مقطع افزایش پیدا کند.

استاندار اصفهان تاکید کرد: در این مدت از ظرفیت های مردمی و سمن ها بسیار خوب استفاده شده است و در حال حاضر آمادگی داریم ۴۰۰ هزار بسته سه میلیون ریالی اجناس را در بین اقشار آسیب پذیر استان توزیع کنیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی استان برای افزایش تولیدات اقلام بهداشتی، افزود: در این رابطه تولید ماسک معمولی به ۵۰۰ هزار عدد و تولید ماسک n۹۰ به روزانه ۱۵ هزار ماسک ارتقا پیدا کرده است.

استاندار با اشاره به ظرفیت تولید ۱۰۰ هزار لیتر الکل در استان اصفهان خواستار رفع مشکلات در خصوص تهیه مواد اولیه برای تولید این ماده بهداشتی شد.

وی همچنین اظهار کرد: تولید لباس و گان در استان در حال حاضر در حد خود کفایی است و امیدواریم در آینده با افزایش ظرفیت ها بخشی از نیازمندیهای کشور را نیز برطرف کنیم.

رضایی خواستار تشکیل کمیته ای برای حمایت از صنایع در دوران پسا کرونا شد و افزود: با توجه به صنایع و فرصت های اقتصادی موجود در شهرستان های اصفهان و کاشان ضروری است وضعیت این دو شهرستان در دوران پسا کرونا مد نظر قرار گیرد.

وی همچنین تصریح کرد: با توجه به مدت زیاد ماندن در خانه، الگوهایی برای این شرایط طراحی و تبلیغ شود و با بهره گیری از فرصت کسب و کارهای اینترنتی که در این عرصه زیانی ندیده‌اند، برنامه ریزی مناسب صورت گیرد.

انتهای پیام/*
۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما