plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷
کد مطلب : ۸۳۱۴

ترامپ: در چند هفته آینده موفقیت در ساخت واکسن کرونا را اعلام خواهیم کرد

آمریکا استفاده داروی ضد مالاریا را برای درمان کرونا تصویب کرد
دونالد ترامپ با اعلام اینکه تا چند هفته دیگر نتایج تست واکسن کرونا مشخص خواهد شد، گفت: تمام تلاش خود را برای مهار این ویروس بکار خواهیم بست. تجویز داروی ضد مالاریا برای درمان مبتلایان به کرونا در آمریکا تصویب شد.
ترامپ: در چند هفته آینده موفقیت در ساخت واکسن کرونا را اعلام خواهیم کرد
رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری امروز پنجشنبه در کاخ سفید افزود: به سازمان غذا و داروی آمریکا دستور داده‌ام سریعاً تمام موانع برای تولید واکسن و مقابله با ویروس کرونا برداشته شود.

ترامپ با تأکید بر اولویت حمایت از شهروندان آمریکایی در مقابله با کرونا، گفت: برای بهبود شرایط اقتصادی و تضمین کسب و کار در شرایط بحران تلاش خواهیم کرد.

رئیس‌جمهوری آمریکا، پیشتر امضای لایحه بسته اقتصادی مبارزه با ویروس کرونا را اقدام مهم دولت خود خواند و گفت  این بسته پیشتر با هدف تامین بیمه بیکاری، تست رایگان کرونا و اعطای یک میلیارد دلار کمک غذایی به خانواده‌های کم درآمد است. این بسته در روزهای اخیر به تأیید مجالس نمایندگان و سنا رسیده بود.

از سوی دیگر رئیس سازمان غذا و داروی آمریکا اعلام کرد: هم اکنون در آمریکا حدود 10 هزار محقق برای کشف و ساخت واکسن کووید19 در تلاش هستند و تا رسیدن به نتیجه نهایی، تصمیم گرفته شد از داروی ضد مالاریا برای مقابله با ویروس کرونا استقاده شود.

براساس آخرین آمار تا روز پنجشنبه، در آمریکا حدود 10 هزار نفر به کروناویروس مبتلا و 160 نفر نیز قربانی شده‌اند. این درحالی است که ترامپ امروز پنجشنبه با انتشار توئیتی از شیوع ویروس کرونا به عنوان فرصتی برای بزرگ‌ نمایی به نفع خود استفاده کرده و نوشت: من رئیس‌جمهور دوره جنگ هستم و بر ویروس کرونا غلبه می‌کنم.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : اسکای نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما