plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲
کد مطلب : ۸۲۴۴

افزایش آمار ابتلا به کرونا در ۴۹ ایالت آمریکا

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به سه هزار و 45 نفر و آمار فوتی‌ها به ۶۰ نفر افزایش یافته و اکنون به جز یک ایالت همه ایالت‌های آمریکا با این ویروس درگیر شده‌اند. مؤسس چینی و میلیاردر شرکت «علی بابا»، امروز اعلام کرد 500 هزار دستگاه تب سنج و یک میلیون ماسک به آمریکا اهدا می کند.
افزایش آمار ابتلا به کرونا در ۴۹ ایالت آمریکا
به گزارش ایصال نیوز، با شدت گرفتن نگرانی‌ها از شیوع ویروس کرونا در آمریکا و سرایت این ویروس به ۴۹ ایالت از ۵۰ ایالت آمریکا، رسانه‌های این کشور آمارهای تازه‌ای از موارد ابتلا و فوت ارائه کردند.

بنا بر گزارش شبکه «ای‌بی‌سی‌ نیوز»، ویروس کرونا در آمریکا تا به امروز به جان باختن ۶۰ نفر منجر شده است.

در حال حاضر از مجموع ۵۰ ایالت آمریکا ۴۹ ایالت با کرونا درگیر هستند و تنها در «ویرجینیای غربی» ابتلا به این ویروس گزارش نشده است.

پایگاه «ورلد مترز» که به صورت آنلاین اخبار شیوع کرونا در جهان را رصد و منتشر می‌کند، تعداد مبتلایان در آمریکا را ۳۰۴۵ نفر اعلام کرده است.

گفتنی است در روزهای اخیر،  در حالی که مقامات بهداشتی آمریکا از مردم درخواست کرده‌اند که برای خرید ماسک هجوم نیاورند اما تقاضای بیش از حد برای خرید ماسک باعث افزایش شدید قیمت آن شده است.

به گزارش روز یکشنبه اسکای نیوز، «جک ما»مؤسس چینی و میلیاردر شرکت «علی بابا»، امروز اعلام کرد 500 هزار دستگاه تب سنج و یک میلیون ماسک به آمریکا اهدا می کند.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما