plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۴
کد مطلب : ۸۲۲۴

ترامپ: خودمان را برای بدترین سناریوها درباره کرونا آماده می‌کنیم

رئیس جمهور آمریکا تست کرونا داد
رئیس جمهور آمریکا روز شنبه در کنفرانس خبری گفت که آمریکا خود را برای بدترین سناریوها درباره شیوع ویروس کرونا آماده می‌کند. ترامپ گفت که شب گذشته تست کرونا داده و منتظر نتیجه آن است.
ترامپ: خودمان را برای بدترین سناریوها درباره کرونا آماده می‌کنیم
به گزارش ایصال نیوز، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز شنبه گفت که این کشور خود را برای بدترین سناریوها درباره ویروس کرونا آماده می‌کند.

وی که در یک کنفرانس خبری صحبت می‌کرد، با اشاره به مرگ ۵۰ نفر در آمریکا به دلیل ابتلا به ویروس کرونا گفت: «در این بحران که منشأ آن چین بوده کنار یکدیگر هستیم و واکنش ملت آمریکا به آن مناسب بوده است.»

رئیس جمهور آمریکا در ادامه گفت که شب گذشته تست کرونا داده و منتظر نتیجه آن است. این در حالی است که پزشکان کاخ سفید اواخر روز گذشته اعلام کردند که ترامپ هیچ نیازی به انجام تست کرونا ندارد. ترامپ از مردم آمریکا خواست که دست ندهند و از انجام مسافرت‌ها خودداری کرده و از شرکت‌ها نیز خواست تا از شرکت اپل تبعیت کرده و فروشگاه‌های خود را تعطیل کنند.

وی گفت که انجام تست کرونا در آمریکا رایگان شده و به خانواده‌های آمریکایی در صورتی که به کمک‌های پزشکی نیاز داشته باشند ارائه خواهد شد.

رئیس‌جمهور آمریکا گفت که در حال بررسی محدودیت سفر بین ایالت‌های آمریکا و همچنین متوقف کردن مسافرت‌ها از انگلیس و ایرلند به آمریکا است. ترامپ پیش از این هم سفر از کشورهای حوزه شینگن به آمریکا را ممنوع کرده بود.

از سوی دیگر یورونیوز گزارش داد که کاخ سفید امروز اعلام کرد دمای بدن تمام کسانی که به دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و مایک پنس، معاون او نزدیک می‌شوند کنترل خواهد شد.

گفتنی است، بر اساس آخرین آمار رسمی، تعداد مبتلایان به کووید 19 در آمریکا 2500 نفر و شمار تلفات 55 فوتی اعلام شده است. 

انتهای پیام/*
۲
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما