plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲
کد مطلب : ۸۲۲۳
معاون کل وزیر بهداشت تأکید کرد

کسانی که علائم سرفه، تب و تنگی نفس دارند خواهش می‌کنم خودشان را ایزوله کنند

مردم رعایت نکنند شاهد اوج گیری ابتلا به کووید 19 خواهیم بود
دکتر ایرج حریرچی تصریح کرد: از کسانی که علائم سرفه، تب و تنگی نفس دارند خواهش می کنم خودشان را ایزوله کنند و مراقب باشند خانواده آنها مبتلا نشوند و افرادی که هیچ علامتی ندارند نیز تماس‌های غیرضروری خود را به حداقل برسانند.
کسانی که علائم سرفه، تب و تنگی نفس دارند خواهش می‌کنم خودشان را ایزوله کنند
به گزارش ایصال نیوز، دکتر ایرج حریرچی امروز (شنبه) در حاشیه بازدید از بیمارستان فرقانی قم با اشاره به اینکه با اقدامات صورت گرفته و همکاری مردم کاهش نسبتا اندکی در ورودی بیمارستان‌ها داریم اظهار کرد: با شلوغی که امروز در قم دیدیم ممکن است شاهد اوج گیری بیماری باشیم.

وی با اشاره به اینکه رفتار بیماری با همکاری مردم رابطه مستقیم دارد افزود: دو اقدام اصلی، جداسازی بیماران و افراد مشکوک و به حداقل رساندن تماس های اجتماعی است.

معاون کل وزارت بهداشت گفت: از کسانی که علائم سرفه، تب و تنگی نفس دارند خواهش می کنم خودشان را ایزوله کنند و مراقب باشند خانواده آنها مبتلا نشوند و افرادی که هیچ علامتی ندارند نیز تماس‌های غیرضروری خود را به حداقل برسانند.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی کادر درمانی، پزشکان و پرستاران در شهر قم گفت: تشکر دیگر ما از روحانیون است. در همین بیمارستان 150 روحانی ارائه خدمت کرده و از همراهی مریض تا نظافت را انجام می دهند و ما قدردان ایشان هستیم.

دکترحریرچی تصریح کرد: اگر مردم رعایت کنند بیماری کاهش می یابد ولی اگر مردم رعایت نکنند شاهد اوج گیری بیماری در قم و دیگر شهرها خواهیم بود.

وی با اشاره به مشکلات در زمینه کمبود ماسک و دیگر تجهیزات گفت: مصرف 20 برابر شده است و بسیاری از کارخانه ها خط تولید را تغییر داده و از خارج کشور واردات صورت گرفته است ولی تلاش می‌کنیم پرسنل در معرض کمترین آسیب باشند.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : وبدا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما