plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸
کد مطلب : ۸۲۲۱
استاندار تهران خبر داد

هزار تخت بیمارستانی به ظرفیت استان تهران برای مقابله با کرونا افزوده شد

تمهید تامین مایحتاج عمومی مردم
استاندار تهران با اشاره به اینکه نگرانی بابت تامین مایحتاج عمومی مردم وجود ندارد از افزایش هزار تخت بیمارستانی، بیمارستان میلاد به ظرفیت استان تهران برای مقابله با کرونا خبر داد.
هزار تخت بیمارستانی به ظرفیت استان تهران برای مقابله با کرونا افزوده شد
به گزارش ایصال نیوز از استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در گفت وگوی تلفنی با اخبار 18:30 با اشاره به جلسات برگزار شده  و آخرین تصمیمات اتخاذ شده جهت مقابله با کرونا اظهار داشت: شایعه قرنطینه تهران تکذیب می شود و در هیچ ستاد استانی و ملی قرنطینه هیچ شهری از جمله تهران مدنظر نبوده است.
 
وی افزود: تلاش این است که به سمت اقداماتی برویم که مردم در تامین مایحتاج عمومی و اقلام اساسی دچار مشکل نشوند و خوشبختانه هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد در همین راستا دستگاه های خدمات رسان و پمپ بنزین‌ها دایر هستند ضمن اینکه ساعت کار فروشگاه‌های بزرگ افزایش می باید تا مردم مایحتاج خود را در فرصت مناسب و تراکم کمتری خریداری کنند.
 
استاندار تهران عنوان کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم با برنامه ریزی انجام شده اقلام مورد نیاز مردم در انبارها موجود است و فعالیت کارخانه‌ها، نانوایی‎ها، واحدهای تولید مواد شوینده و غیره همچون قبل استمرار دارد و مردم نگرانی نداشته باشند.
 
محسنی بندپی سپس خاطرنشان کرد: خوشبختانه زمینه افزایش تخت های بستری با توجه به آمادگی بیمارستان میلاد فراهم شده تا هزار تخت خود را در اختیار بیماران کرونایی قرار دهند از اینرو برای خدمت رسانی به مردم کمبودی وجود ندارد.
 
وی با اشاره به ضرورت رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از ترددهای غیرضروری گفت: آگاه سازی در مورد این ویروس نیز توسط خانه‌های بهداشت، پایگاه های سلامت، خطوط تلفنی و غیره انجام می‌شود از اینرو از شهروندان تقاضا می شود حدالامکان از منزل خارج نشوند.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما