plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷
کد مطلب : ۸۱۹۶

نگرانی روس‌ها از سلامت پوتین پس از حضور در پارلمان

یک روز پس از آنکه یکی از نمایندگان پارلمان روسیه و کسانی که با وی تماس داشتند از بیم ‌ابتلا به کرونا قرنطینه شدند، نگرانی‌ها درباره سلامت ولادیمیر پوتین در این کشور بالا رفته است.
نگرانی روس‌ها از سلامت پوتین پس از حضور در پارلمان
به گزارش ایصال نیوز، ولادیمیر پوتین روز سه‌شنبه به دعوت نمایندگان ‌در پارلمان حاضر شد تا نظرات خود را درباره خواسته آنان برای ماندن در قدرت به عنوان رییس جمهور از سال ۲۰۲۴ به بعد اعلام کند.

دو روز پس از حضور پوتین در دوما، معلوم شد «سرگئی کاتاسونوف» نماینده عضو فراکسیون حزب لیبرال دمکرات به تازگی از فرانسه به مسکو بازگشته و قانون قرنطینه دوهفته ای را دور زده است.

«ویاچسلاو والودین» رئیس دوما دیروز دستور لغو مجوز حضور این نماینده و تمامی کسانی که با وی ارتباط برقرار کرده بودند را برای دو هفته صادر کرد.

با این وجود امروز دمیتری پسکوف سخنگوی رییس جمهوری روسیه با این پرسش خبرنگاران مواجه شد که آیا ولادیمیر پوتین تست کرونا داده و در سلامت کامل است؟

خبرگزاری دولتی اسپوتنیک روسیه در این باره به نقل از پسکوف نوشته است: "اطلاعات درباره وضع سلامتی رئیس جمهور در دسترس عموم قرار نمی‌گیرد، اما وی در حال کار و فعالیت تمام و کمال است." وی ادامه داد: پوتین در جریان بازدید از پارلمان، با کاتاسونف تماس نداشته است.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما