plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۸۱۵۳

مرگ 22 نفر در چین بر اثر ابتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته

کمیته ملی بهداشت و سلامت چین روز چهارشنبه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته در مجموع ۲۲ تن جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا در این کشور از دست داده و ۲۴ مورد مبتلا به این ویروس شناسایی شده است. رئیس‌جمهور چین برای اولین بار بعد از شیوع ویروس کرونا به شهر ووهان، سفر کرد.
مرگ 22 نفر در چین بر اثر ابتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته
به گزارش ایصال نیوز، در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۲۲ بیمار مبتلا به این بیماری در چین جان خود را از دست دادند در حالی که ۳۱ نفر مشکوک ابتلا به این بیماری تحت نظر قرار گرفتند و یک هزار و ۵۷۸ بیمار جدید هم پس از درمان از بیمارستان مرخصی شدند.

براساس اعلام کمیته ملی بهداشت چین، تا بامداد روز چهارشنبه به وقت محلی، آخرین تعداد کل موارد ابتلا به کرونا در چین به ۸۰ هزار و ۷۷۸ نفر رسید در حالی که ۶۱ هزار و ۴۷۵ نفر پس از درمان از بیمارستان مرخص شده و ۳۱۵۸ بیمار هم جان خود را از دست داده‌اند. هم اکنون ۱۴ هزار و ۶۰۷ نفر هم تحت نظارت پزشکی قرار دارند.

در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۱۰ مورد جدید مبتلا به کرونا در چین گزارش شد که از خارج از چین(آمریکا و ایتالیا) وارد کشور شده‌اند که با این حساب تعداد مبتلایانی که از خارج به چین وارد شده‌اند به ۷۹ نفر رسید.

در مناطق هنگ کنگ، ماکائو و تایوان نیز تاکنون در مجموع ۱۷۷ مورد ابتلا به کرونا شناسایی شده است که ۱۲۰ مورد در ناحیه اداری ویژه هنگ کنگ، ۱۰ مورد در ناحیه اداری ویژه ماکائو و ۴۷ مورد در جزیره تایوان اعلام شده است.

گفتنی است با توجه به مهار نسبی کرونا در چین، همزمان با سفر روز سه شنبه رئیس‌جمهور چین به ووهان و کاهش تعداد موارد ابتلا و فوتی ناشی از ویروس کرونا، چین اعلام کرد، همه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی موقتی در شهر ووهان که برای مقابله با ویروس کرونا ایجاد شده بودند، بسته شه‌اند.

شی جین پینگ رئیس‌جمهور چین برای اولین بار بعد از شیوع ویروس کرونا در ووهان به این شهر که شیوع ویروس از آن آغاز شده، سفر کرده است. شی جین پینگ بعد از حضور در ووهان، از بیمارستان «هوشن‌شان» بازدید کرد و از نزدیک در جریان درمان بیماران و کار علمی تحقیقاتی برای مقابله با کرونا قرار گرفت.  

انتهای پیام/*
۲
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما