کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تجلیل سازمان بهداشت جهانی از تلاش‌های ایران در مقابله با کرونا

العالم , 18 اسفند 1398 ساعت 9:45

رئیس هیات اعزامی سازمان جهانی بهداشت به ایران گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران متعهدانه در حال ایستادگی در برابر ویروس کرونا است و در این راستا نیازمند مشارکت همگانی هستیم.


به گزارش ایصال نیوز، "ریچارد برنان" که برای بررسی وضعیت ویروس کرونا به قم سفرکرده است شامگاه شنبه در دیدار با بهرام سرمست استاندار قم گفت: نخستین کیس ویروس کرونا در ایران، ۱۹ فوریه (۳۰ بهمن) ثابت شد و از همان دقایق اولیه، جمهوری اسلامی در راستای مقابله با شیوع این ویروس تلاش کرد.

وی افزود: پشتیبانی فنی و ارائه ملزومات به ایران را داشته‌ایم و در سازمان ملل نیز برای مدیریت این بحران کمیته‌ای تشکیل‌شده که سازمان جهانی بهداشت مسئول این کمیته است.

برنان در ادامه تصریح کرد: استان قم در زمینه مبارزه با ویروس کرونا تلاش‌های جدی انجام داده است که از زحمات شما قدردانی می‌کنیم.

وی اضافه کرد: به خاطر این تلاش‌هایی که انجام داده‌اید، به شما تبریک می‌گویم و از مدیریتی که در استان قم برای مقابله با این ویروس شده است، قدردانی می‌کنم.

از سوی دیگر کریستوف هاملمن نماینده دفتر منطقه ای سازمان بهداشت جهانی با حضور در برنامه تیتر امشب شبکه خبر، ضمن تقدیر ازاقدامات ایران در مقابله با ویروس کرونا گفت: آنچه بیشتر توجه ما را جلب کرد تهعد کادر درمانی ایران است. آگاهی مردمی افزایش پیدا کرده است و مردم ایران بهداشت را رعایت می‌کنند مردم متوجه شده اند که سبک زندگی باید تغییر کند. هاملمن گفت: پویش مبارزه با ویروس کرونا در ایران خوب ایجاد شده است. 

انتهای پیام/*


کد مطلب: 8107

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/8107/تجلیل-سازمان-بهداشت-جهانی-تلاش-های-ایران-مقابله-کرونا

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir