plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹
کد مطلب : ۸۰۵۶
در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا مطرح شد

استاندار اصفهان: امکان پذیرش مسافر نوروزی در اصفهان وجود ندارد

فعال تر شدن ستاد مدیریت بیماری کرونا در اصفهان
دکتر عباس رضایی با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت مدیریت بیماری و تمهید اقدامات پیشگیرانه، تصریح کرد: امسال امکان پذیرش و اسکان مسافر نوروزی در قالب کمپ، مدارس، ورزشگاه‌ها، مهمانسراها، مسافرخانه‌ها و امثال آن وجود ندارد.
استاندار اصفهان: امکان پذیرش مسافر نوروزی در اصفهان وجود ندارد
به گزارش ایصال نیوز، دکتر عباس رضایی در حاشیه برگزاری هفتمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، گفت: این اقدام در راستای حفظ سلامت هم استانی‌ها و آحاد مردم ایران و به عنوان یک رسالت ملی و در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه امکانات ستاد سفرهای نوروزی به سمت ستاد مدیریت بیماری کرونا، خواهد رفت، افزود: هر ساله به منظور جذب مسافران نوروزی ستاد تسهیل مسافران نوروزی در اصفهان فعالیت می‌کرد ولی امسال به واسطه شرایط بوجود آمده به واسطه کرونا، این ستاد فعالیت خود را به سمت پیشگیری از ورود مسافر به اصفهان در ایام نوروز معطوف خواهد کرد.

استاندار اصفهان ادامه داد: گزارش عملکرد کمیته‌های هفتگانه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در جلسه امشب مطرح شد که نشان از عملکرد خوب این کمیته‌ها دارد و اقدامات خوبی انجام داده اند.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیمات امشب مقرر شد تعدادی ترمو اسکن در ورودی فرودگاه و همچنین زندان مرکزی اصفهان به منظور پایش و غربالگری مسافرانی که از طریق فرودگاه وارد اصفهان می شوند یا می‌خواهند از اصفهان خارج شوند و همچنین افرادی که در زندان اصفهان هستند، نصب شود.

رضایی اظهار کرد: همچنین بر اساس حکم استاندار اصفهان‌ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از سوی ستاد مدیریت بیماری کرونا امکان استفاده از امکانات و نیروی انسانی سایر مراکز درمانی غیر از دانشگاه علوم پزشکی در راستای مقابله و درمان بیماران کرونا را در اختیار خواهد داشت.

وی گفت: بر این اساس امکان بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و مراکز درمانی غیر وابسته به دانشگاه علوم پزشکی در راستای مقابله و درمان بیماران کرونا فراهم خواهد شد.

استاندار اصفهان تاکید کرد: البته کلیه کادر درمانی اعم پزشکان و پیراپزشکان بر اساس رسالت و شرافت پزشکی خود همواره این احساس مسوولیت را داشته‌اند و در تمامی عرصه‌ها حضور داشته اند که قابل تقدیر و تشکر است.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های کمیته پشتیبانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا تولیدات محصولات بهداشتی و حفاظتی رو به افزایش و از سوی دیگر توزیع این اقلام به صورت هوشمندتر و جهت‌دار به سمت رسیدن این محصولات به دست مصرف کننده واقعی حرکت می‌کند.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : استانداری اصفهان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما