plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۸۰۰۷

عضو مجمع تشخیص مصلحت بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تنها دو روز پس از فوت مادرش در اثر ابتلا به بیماری کرونا، صبح امروز دوشنبه در بیمارستان مسیح دانشوری درگذشت. وی اولین مقام رسمی است که در اثر بیماری کووید19 فوت می کند
عضو مجمع تشخیص مصلحت بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت
سیّد محمّد میرمحمّدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که به بیماری کرونا مبتلا شده بود، صبح امروز در بیمارستان مسیح دانشوری درگذشت.

سیّد محمّد میرمحمّدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که صبح امروز به‌علت ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری درگذشت، سوابقی را در کارنامه دارد که به بازخوانی آنها پرداخته‌ایم؛ میرمحمّدی در زمان ریاست‌جمهوری آیت‌الله خامنه‌ای مسئولیت دفتر ایشان را به‌عهده داشت. سمتی که در دولت نخست آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیز ادامه داشت. نمایندگی مردم قم در مجالس ششم و هفتم از دیگر سوابق میرمحمّدی است.

میرمحمّدی در سال ۹۶ با حکم رهبر معظّم انقلاب، عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام شد. پدر مرحوم میرمحمّدی، آیت‌الله ابوالفضل میرمحمّدی نماینده تهران در مجلس خبرگان بود که آذرماه امسال درگذشت.

سیّد محمّد میرمحمّدی، مادر خود را که خواهر آیت‌الله سیّد موسی شبیری زنجانی از مراجع تقلید است، هفته گذشته بر اثر کرونا از دست داد.

روحش شاد و یادش گرامی باد. 

انتهای پیام/*
۴
مرجع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما