plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
کد مطلب : ۷۹۱۴

تلفات کرونا در ایران به ۱۹ نفر رسید

آمار مبتلایان روندی کُند اما افزایشی دارد
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز چهارشنبه اعلام کرد که آمار ثبت شده مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به ۱۳۹ نفر و موارد فوت ناشی از آن به ۱۹ نفر رسیده است. بیش از 30 نفر از مبتلایان به این ویروس در ایران بهبودی کامل یافته اند.
تلفات کرونا در ایران به ۱۹ نفر رسید
به گزارش ایصال نیوز، کیانوش جهانپور روز چهارشنبه درباره آخرین آمار ابتلا و فوت ناشی از ویروس کرونا در کشور بیان کرد: موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در کشور ۴۴ مورد و فوت ناشی از آن ۴ مورد است که در مجموع آمار ابتلا به ویروس کرونا به ‍۱۳۹ نفر و آمار کل فوت به ۱۹ نفر رسیده است.

وی افزود: موارد جدید ابتلا ۱۵ نفر در استان قم، ۹ نفر در استان گیلان، ۴ نفر در استان تهران، یک نفر در استان مرکزی، ۳ نفر در استان خوزستان، ۲ نفر در استان سیستان و بلوچستان، یک نفر کرمانشاه، یک نفر اردبیل، یک نفر مازندران، یک نفر لرستان، ۲ نفر فارس، یک نفر سمنان، ۲ نفر کهگیلویه و بویراحمد و یک نفر در استان هرمزگان است.

جهانپور گفت: تاکنون ۱۳۸۳ نمونه ارسال شده است. تعداد آزمایشگاههای تشخیص کرونا اکنون در کشور ۷ مرکز است که تا آخر هفته به ۱۵ آزمایشگاه و تا اوایل هفته آینده به ۲۲ مرکز افزایش می یابد.

انتهی پیام/*
۳
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما