plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۷۸۹۶
فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد

پلیس تهران بزرگ بیش از پنج میلیون ماسک احتکار شده را کشف کرد

برخورد با افرادی است که با نیازهای جامعه سوداگری می‌کنند
سردار حسین رحیمی درباره ماسک های کشف شده توسط پلیس تهران بزرگ، گفت: برآورد قیمت ماسک های بهداشتی کشف شده بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان است که تمامی آنها در اختیار دانشگاه علوم پزشکی برای توزیع قرار می‌گیرد.
پلیس تهران بزرگ بیش از پنج میلیون ماسک احتکار شده را کشف کرد
به گزارش ایصال نیوز، فرمانده انتظامی تهران بزرگ امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: روز گذشته (دوشنبه) بیش از یک میلیون ماسک و امروز نیز چهارو نیم میلیون ماسک بهداشتی دیگر کشف شده است که در مجموع به بیش از ۵ میلیون ماسک می رسد.

سردار حسین رحیمی افزود: ماسک هایی که امروز کشف شدند، در دو انبار احتکار شده بودند.

وی تصریح کرد: برآورد قیمت ماسک های بهداشتی کشف شده بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان است که تمامی آنها در اختیار دانشگاه علوم پزشکی برای توزیع قرار می‌گیرد.

سردار رحیمی گفت: سه کارگاه  نیز که به صورت غیربهداشتی و غیرقانونی اقدام به تهیه ماسک ها می‌کردند، کشف و اقلامی تولیدی آنها ضبط شده است.

رییس پلیس تهران بزرگ تصریح کرد: وظیفه ما این است با افرادی که با نیازمندی‌های اقشار جامعه سوداگری می‌کنند برخورد کنیم، به ویژه امروز که در برخی شهرها ویروس کرونا باعث ایجاد بیماری شده است.

وی گفت: پلیس امنیت اقتصادی، امنیت عمومی و پیشگیری بسیج شده اند تا مراکز و انبارهای کالاهای ضروری برای این بیماری مانند ماسک را مورد بازبینی قرار دهند تا مشکل خاصی در این زمینه در جامعه رخ ندهد.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما