plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۷۸۶۴

حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مقر جهاد اسلامی در دمشق

سامانه پدافند هوایی سوریه با این حمله مقابله کرد
پدافند هوایی ارتش سوریه بامداد دوشنبه باچند هدف متخاصم در آسمان دمشق مقابله کرد. جنبش جهاد اسلامی فلسطین، بامداد دوشنبه خبر داد که در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به جنوب دمشق، 2 نفر از اعضای این جنبش به شهادت رسیدند.
حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مقر جهاد اسلامی در دمشق
به گزارش ایصال نیوز، خبرگزاری سوری «سانا» بامداد دوشنبه پدافند هوایی ارتش سویه با اهداف متخاصم که از سوی منطقه جولان اشغالی به پرواز در آمده بودند، در آسمان دمشق مقابله کرد. برخی منابع محلی هم اعلام کردند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اهدافی را در اطراف فرودگاه دمشق هدف قرار دادند.

«آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در پیامی در توئیتری نوشت که ارتش این رژیم سلسله حملاتی را به پایگاه‌های وابسته به جنبش جهاد اسلامی در سوریه و بخش‌های مختلف غزه انجام داده است.

وی افزود که جنگنده‌های این رژیم منطقه «عدلیه» در ریف دمشق را که پایگاه وابسته به جهاد اسلامی بوده هدف قرار داده است.
ارتش سوریه نیز اعلام کرد که اهداف متخاصم از فراز جولان اشغالی به سوی حومه دمشق شلیک شده‌ است.

جنبش جهاد اسلامی بامداد دوشنبه تأیید کرد که در حمله بامداد دوشنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به جنوب دمشق، 2 نفر از اعضای این جنبش به شهادت رسیدند. سانا گزارش داد که موشک‌های شلیک شده در هدف قرار دادن اهداف خود ناکام ماندند.

این حمله پس از آن صورت می‌گیرد که گردان‌های القدس،‌ شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی بیانیه‌ای مسئولیت حمله راکتی به شهرک‌های اطراف نوار غزه را برعهده گرفت.

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی شامگاه یکشنبه و در واکنش به جنایت صهیونیست‌ها دستکم ۲۰ راکت به سوی شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه شلیک کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح روز یکشنبه در حمله توپخانه‌ای و گلوله‌باران نوار غزه محمد الناعم را به شهادت رساند. صهیونیست‌ها پس از به شهادت رساندن الناعم با لودر اقدام به بی حرمتی به پیکر این شهید فلسطینی کردند.

انتهای پیام/*
 
۲
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما