plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۷۸۶۳

شلیک ۲۰ موشک از غزه به سوی سرزمین های اشغالی

گروه‌های مقاومت فلسطینی شامگاه یکشنبه در انتقام از رژیم صهیونیستی در خصوص به شهادت رساندن و رفتار توهین آمیز ارتش اسرائیل نسبت به پیکر این شهید، ۲۰ موشک به سمت اسرائیل شلیک کردند.
شلیک ۲۰ موشک از غزه به سوی سرزمین های اشغالی
به گزارش ایصال نیوز، رژیم صهیونیستی اعلام کرد شامگاه یکشنبه، حداقل ۲۰ موشک از نوار غزه توسط گروه های مقاومت فلسطینی، از غزه به سوی شهرکهای صهیونیستی شلیک شد. بدنبال این حمله راکتی، آژیر خطر در شهر عسقلان و دیگر شهرک‌ نشین‌های اسرائیلی این منطقه به صدا درآمده است.

منابع محلی همچنین از شنیده شدن صدای انفجارهایی در مناطق شرقی نوار غزه خبر می‌ دهند. در بیانیه ارتش اسرائیل آمده است: از مجموع ۲۰ راکت شلیک شده از نوار غزه، ۱۰ فروند از آن در داخل شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه فرود آمده است.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، که گنبد آهنین موفق شده است که سه راکت شلیک شده به شهرک‌ نشین‌های اسرائیلی را رهگیری کند.

نوار غزه از هشتم بهمن در پی رونمایی از طرح موسوم به معامله قرن از سوی دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا، شاهد اعتراض‌های گسترده است.

گفتنی است، رژیم صهیونیستی عصر روز گذشته(یکشنبه) پس از آنکه یک فلسطینی را در مرز نوار غزه به ضرب گلوله شهید کرد، پیکر او را با لودر به شکل توهین آمیزی منتقل کرد که این اقدام رژیم صهیونیستی خشم فلسطینی ها را برانگیخت و گروه‌های مقاومت تهدید به انتقام کردند.

انتهای پیام
۲
مرجع : اسپوتنیک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما