plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳
کد مطلب : ۷۸۴۶
مشاور وزیر بهداشت خبر داد

دانشگاه های تهران و چند استان دیگر تا آخر هفته تعطیل شدند

مشاور وزیر بهداشت شامگاه شنبه در توئیتی از تعطیلی برخی از دانشگاه های کشور از جمله دانشگاه های استان های تهران و البرز تا آخر هفته به منظور جلوگیری از گسترش احتمالی ویروس کرونا خبر داد. همچنین تمامی برنامه‌های هنری، سینمایی، تمامی همایش‌ها و کنگره‌ها در همه دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تا اطلاع ثانوی لغو شد.
دانشگاه های تهران و چند استان دیگر تا آخر هفته تعطیل شدند
به گزارش ایصال نیوز، علیرضا وهاب زاده در این توئیت اعلام کرد: ‏تمامی دانشگاه‌های استان‌های تهران، البرز، قزوین، مرکزی، قم، همدان، اصفهان، گیلان، مازندران، مرکزی تا آخر هفته تعطیل است. رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیشتر از تعطیلی کلاس‌های آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی تا پایان هفته خبر داده بود.

کیانوش جهانپور در توئیتی گفته بود: با ابلاغ وزیر بهداشت، کلاس‌های آموزشی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و سایر واحدها و موسسات آموزش عالی هم عرض تابعه در استان‌های تهران، قم، همدان، قزوین، البرز، اصفهان، گیلان، مازندران، گلستان و مرکزی تا پایان هفته تعطیل اعلام شد.

از سوی دیگر علی رضا وهاب زاده عصر شنبه نیز در حساب توییتر خود خبر داده بود که به دلیل پیشگیری از خطر انتقال ویروس کرونا تمامی برنامه‌های هنری، سینمایی، تمامی همایش‌ها و کنگره‌ها در همه دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تا اطلاع ثانوی لغو شد.

تاکنون ۲۸ نفر در کشور به ویروس‌کرونا مبتلا شده و ۵ نفر بر اثر این ویروس فوت کرده‌اند. شیوع ویروس کرونا در استان‌های قم، مرکزی، گیلان و تهران منجر به تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها در این استان‌ها و برخی استان‌های همجوار شده است.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما