plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴
کد مطلب : ۷۸۲۹
پس از حماسه آفرینی مردم شهید پرور نجف آباد در انتخابات

پیام فرماندار ویژه نجف آباد به مناسبت حضور پر شور مردم شهرستان در انتخابات

تقدیر و تشکر از زحمات دست اندرکاران انتخابات
مجتبی راعی گفت: مردم فهیم و ولایتمدار شهرستان نجف آباد – دیار علم، ایمان و ایثار - شهر شهدا و ادبا، با حضور پر رنگشان دوشادوش سایر مردم شریف ایران، حماسه ای مبرز  و قابل تقدیر خلق نمودند.
پیام فرماندار ویژه نجف آباد به مناسبت حضور پر شور مردم شهرستان در انتخابات
به گزارش خبرنگار واحد نجف آباد ایصال نیوز، مهندس مجتبی راعی فرماندار ویژه نجف آباد، در پیامی از حضور پرشور مردم شهرستان نجف آباد در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام معاون استاندار اصفهان و فرماندار نجف آباد به شرح زیر است:

-بسم الله الرحمن الرحیم-

حضور پرشور و شعور مردم سرافراز ایران زمین در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، پیروزی سترگ دیگری را برای مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم زد و مردم فهیم و ولایتمدار شهرستان نجف آباد – دیار علم، ایمان و ایثار - شهر شهدا و ادبا، با حضور پر رنگشان دوشادوش سایر مردم شریف ایران، حماسه ای مبرز  و قابل تقدیر خلق نمودند. تدبیر، بصیرت و احساس مسئولیت بالای این مردم فهیم و مشارکت موثر شما در انتخابات منجر به استمرار عقلانیت در اداره کشور گردید و امید و نشاط مضاعفی را در میان اقشار مختلف مردم خصوصا برنایان پدید آورد.

مردم شریف و عزیز ایران یکبار دیگر با حضور دشمن شکن خود دشمنان قسم خورده این نظام مقدس را به مدد فضل الهی و با حضور گسترده خود منکوب ساختند و فرصتی بنیادین برای شادی محرومان و مستضعفان جهان پدید آوردند.

اینک در سایه سار کاربست رهنمود های مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  انشاا.... همگی در مسیر توسعه و تعالی این جغرافیای مقدس گام برخواهیم داشت و با عقلانیت جمعی روزگارانی درخشان در تعامل مردم با مسئولان در راستای تحقق آینده ای روشن تر رقم خواهیم زد.

اینجانب نیز به نوبه خود به عنوان برادری کوچک و خدمتگزار ضمن تبریک این حماسه ماندگار به اقشار مختلف مردم میهن عزیزمان خصوصا هم شهرستانی های ارجمند، از زحمات تمامی مجریان، نمایندگان فرماندار، ناظران، بازرسان، نیروهای نظامی و انتظامی، اعضای ستادهای انتخابات شهرستان، تمامی عوامل برگزار کننده انتخابات و به ویژه مردم هوشیار و بصیر شهرستان که با اهتمام و درایت خویش، موجبات برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات را فراهم کرده اند، تشکر نموده و برایشان ایامی سرشار از پیروزی و بهروزی مضاعف از درگاه الهی مسئلت می نمایم.

مجتبی راعی
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد

انتهای پیام/*
۰
مرجع : فرمانداری نجف آباد
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما