plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴
کد مطلب : ۷۸۲۵
با حضور در ستاد انتخابات کشور

وزیر اطلاعات: امیدوارم با حضور مردم در ساعات آخر رای گیری، آمار شرکت کنندگان به نرم قابل قبولی برسد

انتخابات با روند خوبی در حال برگزاری است
حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمود علوی گفت: حضور مردم در انتخابات خوب بوده است. مردم همیشه نقش خود را به بهترین نحو ایفا کرده‌اند و امیدوارم با حضور مردم در ساعات آخر رای گیری، آمار شرکت کنندگان به نرم قابل قبولی برسد.
وزیر اطلاعات: امیدوارم با حضور مردم در ساعات آخر رای گیری، آمار شرکت کنندگان به نرم قابل قبولی برسد
وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران عصر جمعه با حضور در ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: از اول صبح مرتب از طرق مختلف در جریان اخذ رأی در سراسر کشور بوده و با مدیران کل وزارت اطلاعات و ستاد انتخابات در تماس بوده‌ام.

علوی خاطرنشان کرد: انتخابات با روند خوبی در حال برگزاری است و رعایت برخی مسائل از سوی مجریان و ناظران روند اخذ رأی را شاید کند کند، اما سلامت انتخابات را تضمین می‌کند.

وی ادامه داد: مردم از ساعات اولیه در شعب اخذ رای حضور دارند و هر چه به ساعات پایانی زمان رای گیری نزدیک می‌شویم، حضور مردم هم بیشتر می‌شود.

وزیر اطلاعات گفت: حضور مردم در انتخابات خوب بوده است. مردم همیشه نقش خود را به بهترین نحو ایفا کرده‌اند و امیدوارم با حضور مردم در ساعات آخر رای گیری، آمار شرکت کنندگان به نرم قابل قبولی برسد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان‌ دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان از ساعت ۸ صبح امروز - جمعه - دوم اسفند در ۲۰۸ حوزه انتخابیه - ۶ هزار و ۱۱۲ شعبه شهری، ۵۷۷ شعبه روستایی و ۴۶۱ شعبه سیار اخذ رای- برای تعیین ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی  و تعیین۷ نماینده مجلس خبرگان رهبری در ۵ حوزه انتخابیه تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، فارس و قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : جمهوری اسلامی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما