plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۷۸۱۱

تعداد قربانیان ویروس‌کرونا در چین به دو هزار و 233 نفر رسید

واکسن ویروس کرونا تا ماه آوریل تولید خواهد شد
بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده توسط مقامات بهداشتی چین، شمار تلفات ویروس‌کرونا در چین به بیش از دو هزار و 230 نفر رسید. دولت چین روند مبتلایان به این ویروس در دوروز اخیر در ووهان چین را روند کاهشی اعلام کرد.
تعداد قربانیان ویروس‌کرونا در چین به دو هزار و 233 نفر رسید
به گزارش ایصال نیوز، کمسیون بهداشت چین بامداد جمعه اعلام کرد که تعداد قربانیان ویروس کرونا تا بامداد جمعه، دو هزار و 236 نفر رسیده است.

بر این اساس در 24 ساعت گذشته آمار قربانیان در استان هوبی به مرکزیت شهر«ووهان» 115 نفر بوده است. ووهان از دسامبر 2019 مرکز اصلی شیوع ویروس کرونا (کوواید19) بوده است.

کمسیون بهداشت چین همچنین اعلام کرد، با ثبت 411 مورد جدید مبتلایان به کروناویروس در شهر ووهان و 92 مورد در سایر نقاط استان هوبی،در روز پنجشنبه، تعداد کل مبتلایان به این ویروس در چین به 75 هزار و 600 و با احتساب مبتلایان در سایر نقاط جهان، به حدود 76 هزار نفر رسیده است.

تاکنون حدود 30 کشور در جهان از جمله : فیلیپین، هنگ کنگ،آمریکا، تایلند، کره جنوبی، ژاپن، استرالیا، فرانسه و کانادا، امارات، انگلیس، ایتالیا و مصر به این ویروس مبتلا شده اند.

به گزارش اسکای نیوز، یک مقام وزارت بهداشت چین امروز اعلام کرد، واکسن ویروس کرونا تا ماه آوریل تولید خواهد شد.
همزمان با کاهش امیدوارکننده آمار مبتلایان کروناویروس در چین، خبرها از افزایش مبتلایان به این ویروس در کره جنوبی حکایت داد. آخرین آمار مبتلایان به ویروسکرونا در کره جنوبی 156 نفر اعلام شد.   

گفتنی است، مقامات چین از آغاز اعلام شیوع ویروس‌کرونا در شهر 11 میلیون نفری ووهان، این شهر را بطور کامل قرنطینه کردند و هرنوع رفت و آمد به این شهر را ممنوع کردند. اقدامات بهداشتی و درمانی وسیع چین باعث شد سرعت شیوع این ویروس در روزهای اخیر کاهش قابل ملاحظه ای یافته و از سرایت به سایر نقاط چین نیز پیشگیری گردد.

ایران آخرین کشوری است که از ثبت این ویروس در یکی از شهرهایش(قم) خبر داده است.

انتهای پیام/*
۰
مترجم : احمد امینی
مرجع : اسکای نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما