کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شرکت در مراسم ازدواج با ماسک

ازدواج هزاران زوج در قرنطینه ویروس کرونا در کره جنوبی

اسپوتنیک , 24 بهمن 1398 ساعت 9:50

زوج‌های جوان در کره جنوبی در شرایط متفاوتی و به صورت دسته‌جمعی در حالی که ماسک بر دهان داشتند، باهم پیوند زناشویی بستند. این مراسم در جند روز گذشته با واکنش مثبت کاربران فضای مجازی روبرو شده است و آنرا جلوه ای از پیروزی امید بر ناامیدی می دانند.


به گزارش ایصال نیوز، هزاران زوج در کره جنوبی در مراسمی که از سوی بنیاد خانواده برای صلح جهانی و وحدت، معروف به کلیسای وحدت، برگزار شد ازدواج کردند.

در این مراسم، نزدیک به ۶ هزار نفر شرکت کردند و بانیان مراسم ۳۰ هزار ماسک در اختیار شرکت کنندگان قرار دادند. اما همه حاضر به زدن ماسک نشدند و تنها برخی از زوج‌ها در مراسم ماسک به صورت زدند و به این شکل در مراسم حاضر شدند.

گفتنی است، حاضران پیش از مراسم برای اطمینان خاطر از عدم ابتلا به ویروس، تحت آزمایش قرار گرفتند.

کره جنوبی تائید کرده تا کنون ۲۴ نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و رویدادهای بزرگ در این کشور به خاطر نگرانی از ویروس کرونا لغو شده است.

علاوه بر این ازدواج گروهی، یک زوج سنگاپوری نیز در هتل اقامت خود در چین تحت قرنطینه بودند که مراسم ازدواج گرفتند و این مراسم را به صورت پخش زنده برای مهمان خود در سنگاپور پخش کردند.

این مراسم که سه روز قبل برگزار شد با واکنش مثبت کاربران فضای مجازی در روزهای گذشته روبرو شده است.

 کاربران این ازدواج دسته‌جمعی را امیدی برای جوانان و سایر مردم می‌دانند و معتقدند بزرگترین پیروزی امید است و هیچ‌گاه نباید ناامید بود. جمعی از کاربران نیز این سبک از ازدواج و ظاهر عروس و دامادها با ماسک و دستکش را بیشتر شبیه افسانه‌ها و داستان‌های تاریخی می‌دانند و معتقدند استقامت و امید انسان‌ها در هر شرایطی دلیلی برای پیروزی و غلبه بر مشکلات است.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 7657

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/7657/ازدواج-هزاران-زوج-قرنطینه-ویروس-کرونا-کره-جنوبی

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir