plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۷۶۰۳
در مراسم بهره‌برداری از ۱۰۴ پروژه عمرانی شهرستان شهرضا

استاندار اصفهان: جمهوری اسلامی ایران به رغم تحریم‌ها، به پیشرفت و آبادانی ادامه می‌دهد

هر چه داریم از برکت خون شهداست
در آستانۀ فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۰۴ پروژه عمرانی به ارزش ۶۴۰ میلیارد ریال توسط استاندار اصفهان در شهرستان شهرضا به بهره‌برداری رسید. دکتر عباس رضایی در مراسم افتتاحیه این طرح ها گفت: این افتتاحیه‌ها و آیین‌ها به بهانه این است که بگوییم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با وجود تمام تهدیدها و تحریم‌هایی که از سوی استکبار جهانی بر کشور تحمیل شده به پیشرفت و آبادانی ادامه می‌دهد.
استاندار اصفهان: جمهوری اسلامی ایران به رغم تحریم‌ها، به پیشرفت و آبادانی ادامه می‌دهد
به گزارش ایصال نیوز از استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در آیین بهره‌برداری از ۱۰۴ پروژه عمرانی و زیرساختی در شهرستان شهرضا که صبح امروز (یکشنبه) در این شهرستان برگزار شد با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: این افتتاحیه‌ها و آیین‌ها به بهانه این است که بگوییم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با وجود تمام تهدیدها و تحریم‌هایی که از سوی استکبار جهانی بر کشور تحمیل شده به پیشرفت و آبادانی ادامه می‌دهد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه پیش از انقلاب وابستگی شدیدی به دیگر کشورها داشتیم، افزود: اصل این جشن‌ها به این معناست که ما داریم از وابستگی‌ها نجات پیدا کرده و به سوی خودکفایی بیشتر قدم بر می‌داریم.

وی تصرح کرد: مردم ایران اسلامی با بصیرت و آگاهی مثال زدنی، تمام قد در برابر استکبار جهانی ایستادگی خواهند کرد.

رضایی به نقش شهدا در اعتلای کشور اشاره و تاکید کرد: به طور قطع هر چه داریم از برکت خون شهداست و لازم است همیشه یاد و نام این بزرگان وطن را زنده و جاوید نگاه داریم.

استاندار اصفهان به وجود ۲۳۰ شهید اصفهانی در دوره انقلاب اشاره و ادامه داد: به شهردار اصفهان پیشنهاد کردیم یادبودی برای این شهدا در شهر ساخته شود چون این انقلاب ثمره خون این شهدای والا مقام است.

افتتاح شرکت نوین شهران فوده، بهره‌برداری از ایستگاه تقلیل فشار گاز مجتمع صنایع کارگاهی امیرکبیر، افتتاح ساختمان اورژانس و اولین پد بالگرد اورژانس هوایی جنوب استان از جمله این ۱۰۴ پروژه‎ای بود که توسط استاندار اصفهان به بهره‌برداری رسید.

حضور در خانه شهید سامع و شهید طیبی و دیدار با خانواده این شهدا و نیز حضور در گلستان شهدای شهرضا از دیگر برنامه‌های سفر استاندار اصفهان به این شهرستان بود.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما