plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۷۵۲۰
با حضور استاندار اصفهان و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد

پست فشار قوی و شرکت پالایش مواد شیمیایی در شهرک صنعتی علویجه افتتاح شد

افتتاح سرای سالمندان مهر شهر دهق با حضور دکتر رضایی و مهندس راعی
در پنجمین روز دهه فجر پروژه های شهرستان نجف آباد با حضور استاندار اصفهان به بهره برداری رسید. پست فشار قوی، شرکت پالایش مواد شیمیایی و سرای سالمندان از جملۀ این پروژه های مورد بهره برداری است.
پست فشار قوی و شرکت پالایش مواد شیمیایی در شهرک صنعتی علویجه افتتاح شد
به گزارش ایصال نیوز، در پنجمین روز از دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و در مراسمی با حضور استاندار اصفهان ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای اصفهان ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان و جمعی از مدیران استان پست فشار قوی و شرکت بین المللی پترو پالایش آگاه پریسان در شهرک صنعتی علویجه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

استاندار اصفهان در حاشیه افتتاح پروژه های شهرستان نجف آباد، ضمن تبریک دهه فجر، اظهار داشت: پست فشار قوی شهرک صنعتی علویجه، علاوه بر تأمین برق متقاضیان جدید در شهرک صنعتی علویجه، برق رسانی و پایداری جریان برق در شبکه برق شمال غرب اصفهان را به ارمغان خواهد آورد.

وی ادامه داد: همچنین با افتتاح شرکت بین المللی پترو پالایش آگاه پریسان با سرمایه گذاری ثابت ۷۵ میلیارد ریال و سرمایه در گردش ۵۰ میلیارد ریال و برای۱۰ نفر به صورت مستقیم و  ۴۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال زایی می شود.

رضایی خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود با آغاز به کار آن و شروع صادرات محصولات این کارخانه، یک و نیم میلیون دلار برای استان ارزآوری داشته باشد.


** سرای سالمندان مهرشهر دهق به مساحت حدود ۱۳ هزار متر و زیربنای ۵ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان با حضور استاندار اصفهان، افتتاح شد.



همچنین در مراسمی با حضور استاندار اصفهان  در شهرستان نجف آباد، سرای مهر شهر دهق ویژه نگهداری سالمندان توسط موسسه خیریه حضرت ابوالفضل (ع) و با کمک خیر نیکوکار مرتضی ملااحمدی به بهره برداری رسید.

استاندار اصفهان در این مراسم با تاکید بر اهمیت کار خیر اظهار داشت: تکریم از خیرین نیز باید مدنظر قرار گیرد چراکه آنان، زمینه ساز فعالیت های ارزنده و بزرگی  در سراسر استان بوده اند و همچنان چشمه جاری و پربرکت اعمال خیر شان در جامعه احساس می شود.

وی با اشاره به آیاتی چند از کلام الله مجید در ارتباط با رعایت حقوق والدین و محبت به آنان ، اضافه کرد: اقدام شایسته خانواده ملااحمدی برای ایجاد سرای سالمندان، قابل تقدیر است و به پاس اقدامات گسترده نیکوکاری در بخش های مختلف از آنها تشکر می نمایم.

 سرای سالمندان مهر شهر دهق در زمینی به مساحت حدود ۱۳ هزار متر و زیربنای ۵ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان طی دوسال احداث شده است.

این مرکز خدماتی یکی از مجلل ترین مراکز نگهداری سالمندان کشور بوده که با ایجاد ۶۴ سوئیت اقامتی مجهز امکان پذیرش و نگهداری ۱۴۴ سالمند از سراسر کشور را دارد.

 ایجاد بیش از یکهزار متر مربع فضای کارگاهی و قالی بافی جهت امور توانبخشی از دیگر خدمات این مرکز می باشد. اختصاص فضای سبز حدود ۴۵۰۰ متری و محوطه ی ۴۵۰۰ متری از دیگر امکانات این مرکز می باشد.

مهد سالمند نیز از دیگر خدمات این مرکز بوده که فرزندان شاغل میتوانند والدین خود را برای ساعاتی در این مرکز قرار دهند.

 این مرکز که تحت پوشش سازمان بهزیستی فعالیت خواهد کرد، دارای امکانات درمانی و توانبخشی، فیزیوتراپی، روانپزشکی ، پزشک و پرستاری می باشد.

این مرکز مجهز به سیستم تهویه مطبوع گرمایش و سرمایش و دارای تجهیزات لازم به روز در سوئیت ها ی مجهز و به روز می باشد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : استانداری اصفهان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما