plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰
کد مطلب : ۷۴۹۰
در نشست شورای اداری شهرستان اسلامشهر

رئیس ستاد انتخابات تهران: 13 هزار و 318 صندوق اخذ رأی پیش‌بینی شده است

رقابت هزار و 552 داوطلب در استان تهران
شکراله حسن‌بیگی با اشاره به حضور 1552 داوطلب در حوزه انتخابیه تهران و پنج حوزه دیگر از پیش بینی 13 هزار 318 صندوق در استان تهران خبر داد.
رئیس ستاد انتخابات تهران: 13 هزار و 318 صندوق اخذ رأی پیش‌بینی شده است
به گزارش ایصال نیوز از استانداری تهران، رئیس ستاد انتخابات استان تهران در نشست شورای اداری شهرستان اسلامشهر که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد با اشاره به شعار راهبردی انتخابات اظهار داشت: گام دوم انقلاب، قانون‌مداری و بی‌طرفی و انسجام ملی شعار انتخابات دوم اسفندماه است که همه ما به عنوان متولیان انتخابات باید مقید به تحقق این شعار باشیم.
 
وی ادامه داد: متولیان برگزاری انتخابات در فرایند برگزاری انتخابات باید با اثبات بی‌طرفی و قانون‌مداری نسبت به جلب اعتماد و اطمینان مردم همّت کنند و علاوه بر این به وظیفه ملی خود که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز است در ایجاد مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی اهتمام جدی داشته باشند.
 
رئیس ستاد انتخابات استان تهران با تأکید بر پیگیری مطالبات مردم در خطاب به مسئولان و مدیران افزود: نباید به بهانه برگزاری انتخابات در دوم اسفندماه کار مردم را تعطیل کرد بلکه باید به صورت مضاعف پیگیر مطالبات مردم بود و با تزریق امید در جامعه از ایجاد یأس و ناامیدی جلوگیری کرد.
 
حسن‌بیگی سپس با بیان اینکه مهّم‌ترین وظیفه نامزدها قانون‌مداری و اخلاق‌مداری است تصریح کرد: رعایت خطوط قرمز در محورهای مختلف تهیه شده که نامزدها نباید از آن عدول کنند و در ایام تبلیغات کاندیداها که براساس جدول زمانبندی شده از ۲۴ بهمن‌ماه به مدت ۷ روز آغاز می‌شود باید با سعه صدر آستانه تحمل خود را بالا برند و یکدیگر را تخریب نکنند.
 
وی ادامه داد: در استان تهران با توجه به برگزاری همزمان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و نخستین میان‌دوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری 6 هزار و 659 شعبه اخذ رأی در استان تهران پیش‌بینی شده است.
 
رئیس ستاد انتخابات استان تهران بیان کرد: ۱۶ نفر برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری توسط شورای نگهبان تأیید شدند که امکان انصراف و تقاضای جابه‌جایی حوزه برخی از آن‌ها وجود دارد، اما در حال حاضر ۱۶ نفر در خبرگان فعال هستند که با تعداد شعبات خبرگان 13 هزار 318 صندوق پیش‌بینی شده است.
 
حسن‌بیگی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی‌های شورای نگهبان طبق آخرین آمار اعلام شده در روز گذشته هزار و ۵۵۲ داوطلب در حوزه انتخابیه تهران و پنج حوزه دیگر فعال هستند که امیدواریم در این دو روز باقی مانده در بررسی‌های مجدد که شورای نگهبان دارد افراد بیشتری به عرصه رقابت بازگردند و ما شاهد انتخابات پرشوری باشیم.
 
انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما