plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲
کد مطلب : ۷۴۳۹
پرسپولیس 1 - 0 صنعت نفت

شادمانی پرسپولیس با سوپر گل احمد نوراللهی در روز تولدش

برد شیرین قرمز پوشان پایتخت
تیم پرسپولیس با گل زیبای احمد نوراللهی تیم صنعت نفت آبادان را شکست داد و به یک برد شیرین دیگر دست یافت.
شادمانی پرسپولیس با سوپر گل احمد نوراللهی در روز تولدش
بازی حساس تیم های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان به میزبانی صنعت نفت، در ورزشگاه تختی از ساعت 15 امروز شنبه، آغاز شد. صنعت نفت باتوجه به پیروزی تراکتور، برای بقا در کورس سهمیه آسیایی ملزم به کسب پیروزی بود و پرسپولیسی ها نیز برای حفظ اختلاف امتیاز، چاره ای جز پیروزی نداشتند.

این دیدار تقابل یجیی گل محمدی با دراگان اسکوچیچ و همچنین عیسی آل کثیر با تیمی است که در پنجره زمستانی، مشتری پروپاقرص او بود.

هفته هجدهم لیگ برتر خلیج فارس ورزشگاه تختی، تماشاگر: 8000 نفر تیم داوری: داور وسط: سید وحید کاظمی کمک ها: رحیم شاهین - محمد راهی کمک داوران اضافی: رضا عادل - کمیل غلامی داور چهارم: امیرمحمد داودزاده ناظر: رحیم رحیمی مقدم

ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند سیدجلال حسینی شجاع خلیل زاده مهدی شیری محمد انصاری کمال کامیابی‌نیا احمد نوراللهی مهدی ترابی (84- محمدحسین کنعانی زادگان) وحید امیری علی علیپور کریستین اوساگوآنا (67- بشار رسن) سرمربی: یحیی گل محمدی

ترکیب صنعت نفت:
ناصر سالاری عقیل کعبی سیدمحمد قریشی جعفر سلمانی مهدی حنفی مسلم مجدمی محمد اهل‌شاخه مصطفی احمدی میلاد جهانی (64-محمود مطلق زاده) طالب ریکانی (83- محمدرضا غبیشاوی) عیسی آل‌کثیر سرمربی: دراگان اسکوچیچ کارت زرد شجاع خلیل زاده (دقیقه 37) کارت زرد: محمد مطلق زاده (80)

شرح گل:
پرسپولیس 1 - صنعت نفت 0 (علی علیپور - دقیقه 32):
تیم پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و احمد نوراللهی پشت ضربه ایستاد و به زیبایی هر چه تمام تر دروازه صنعت نفت را باز کرد. شوت او با پای راست به سمت دروازه نواخته شد و سالاری نتوانست آن را مهار کند.

دقایق حساس:
دقیقه 10: عیسی آل کثیر در محوطه جریمه با بیرانوند تک به تک شد اما نتوانست به توپ ضربه بزند.
دقیقه 20: سانتر مهدی ترابی و ضربه سر علی علیپور به تیر افقی دروازه خورد و در برگشت نیز ضربه سر اوساگوآنا به تیرک خورد تا توپ به شکلی عجیب گل نشود.
دقیقه 21: این بارارسال مهدی شیری به اوساگوآنا رسید اما ضربه سر او به بیرون رفت.
دقیقه 44: علی علیپور به زیبایی توپ رادر محوطه جریمه کنترل کرد و از مدافع تیم صنعت نفت گذشت و ضربه اش را به زاویه مخالف زد اما توپ گل نشد.
دقیقه 51: پرسپولیسی ها کرنر را کوتاه کار کردند و احمد نوراللهی ارسال را انجام داد که صربه اوساگوآنا را دروازه بان به زیبایی مهار کرد.
دقیقه 52: شوت آل کثیر از داخل محوطه جریمه را بیرانوند دفع کرد.
دقیقه 59: شوت مهدی ترابی به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 60: این بار ترابی از روی ضربه ایستگاهی شوتزنی کرد اما ضربه اش تبدیل به گل نشد.
دقیقه 65: طالب ریکانی پس از دریبل بازیکن پرسپولیس شوت زد ولی ضربه این بازیکن با اختلاف به بیرون رفت.
دقیقه 68: بشار رسن پاس فوق العاده ای را به پشت دفاع ارسال کرد و علیپور به زیبایی خود رادر موقعیت تک به تک قرار داد اما ضربه اش را سالاری مهار کرد.
دقیقه 78: علیپور بازهم پشت مدافعان صنعت نفت فرار کرد و این بار پاس داد اما پاس او خوب نبود و به رسن نرسید.
دقیقه 79: آل کثیر با حرکت کف پا برای خودش موقعیت سازی کرد اما ضربه او عرض زمین را طی کرد. دقیقه 85: شوت آرام علی علیپور از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 90+1: علی علیپور دوباره صاحب موقعیت شد و این بار تلاش کرد تا با دقت به توپ ضربه بزند اما این شوت او نیز گل نشد.
گلزنی در روز تولد

احمد نوراللهی که در این فصل نیز با گل‌ها و نمایش تاثیرگذار خود در ترکیب پرسپولیس توانسته به مهره‌ای کارساز برای این تیم تبدیل شود، در جدال خارج از خانه مقابل نفت آبادان با سود بردن از ضربه ایستگاهی و شوتی دیدنی موفق به ثبت تک گل تیمش در این بازی شده است. نکته ویژه این گل، سالروز تولد احمد نوراللهی است که امروز پیش از شروع بازی و در هتل نیز با تبریک بازیکنان و آرزوی موفقیت برای او همراه بود و او اینچنین با گل خود، کادوی شخصی‌اش را دریافت کرد.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما