plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶
کد مطلب : ۷۳۹۹
درخشش بانوان ملی پوش در رقابت های جهانی

قهرمانی دختران فوتسالیست ایرانی در تورنمنت کافا

افتخار آفرینی جانانه پس از دو سال تعلیق
تیم فوتسال دختران زیر ۲۰ سال ایران عنوان قهرمانی اولین تورنمنت فوتسال زیر ۲۰ سال کافا را کسب کرد. تیم ملی جوانان کشورمان پس از دو سال تعلیق، توانست این قهرمانی ارزشمند را به دست آورد.
قهرمانی دختران فوتسالیست ایرانی در تورنمنت کافا
اولین دوره تورنمنت فوتسال دختران زیر 20 سال به میزبانی تاجیکستان برگزار شد که تیم فوتسال دختران ایران، عنوان نخست این تورنمنت را کسب کرد.

تیم دختران ایران امروز در مصاف با قرقیزستان با نتیجه 2 بر صفر پیروز میدان شد و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

نسرین قمی، رقیه صومعه، فهمیه ارزانی، مهدیه محمودی‌نیا، زهرا محمدزاده، فاطمه سرورزاده، مارال ترکمان، مهدیه محمدزاده، فاطمه لطفی، نگار یعقوبی، زهرا کیانی منش، زیبا افروغ، زینب کرمی و هانیه فرهادی بازیکنان تیم ملی هستند که با سرمربیگری نیلوفر اردلان راهی در این مسابقات حضور داشتند.

همچنین، مارال ترکمان کاپیتان تیم کشورمان و بازیکن تیم سایپا توانست عنوان ارزشمند ترین بازیکن تورنمنت را از آن خود کند؛ رقیه صومعه فوق ستاره کشورمان هم که 18 گل از 52 گل ما در این تورنمنت را به ثمر رسانده بود توانست عنوان خانم گلی را به دست آورد.

تیم های ازبکستان و ترکمنستان هم در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند؛ درخشش جوانان ایرانی تنها در بخش تیمی نبود چرا که در بخش انفرادی هم دختران کشورمان جوایز را درو کردند.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما