plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۷۳۶۰

تایمز اسرائیل: بخش اعظم دیدار نتانیاهو و ترامپ به ایران اختصاص داشت

یک رسانه صهیونیستی گزارش داده است که بخش اعظم دیدار نتانیاهو و ترامپ به بحث در مورد ایران گذشته است و دو طرف در مورد طرح صلحی که سه شنبه رونمایی می‌شود بحث کردند، اما اغلب وقت دیدار روز دوشنبه آنان بر ایران متمرکز بود.
تایمز اسرائیل: بخش اعظم دیدار نتانیاهو و ترامپ به ایران اختصاص داشت
به گزارش ایصال نیوز به نقل از فارس، «تایمز اسرائیل» به نقل از یک عضو هیأت رژیم صهیونیستی، در واشنگتن نوشته است که دیدار  «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا عمدتا بر بحث در مورد ایران متمرکز بوده است.

این منبع مطلع که نامش فاش نشده، جلسه روز دوشنبه در کاخ سفید را «عالی» توصیف کرده است.

وی در این مورد گفته است که دو طرف «در مورد طرح صلحی که سه شنبه رونمایی می‌شود بحث کردند، اما اغلب وقت دیدار بر ایران متمرکز بود.»

به گفته این منبع، ترامپ و نتانیاهو «درباره لزوم متوقف کردن ستیزه‌جویی ایران و همچنین تلاش‌های ایران برای اتمی شدن و همچنین لزوم ادامه فشار به ایران در همه جبهه‌ها»، گفت‌وگو کرده‌اند. طرفین همچنین در مورد «فرصت‌های منطقه‌ای» که بعد از ترور سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایجاد شده، بحث کرده‌اند.

به گفته این مقام اسرائیلی، نتانیاهو در این نشست تأکید کرده است که باید با تلاش‌های دیوان کیفری بین‌المللی برای تعقیب قضایی اسرائیل مقابله کرد.

دیدار روز دوشنبه نتانیاهو و ترامپ در آستانه رونمایی از طرح سازش موسوم به «معامله قرن» در واشنگتن انجام شد.

بر اساس گزارش‌های رسانه‌ای، این طرح پایتختی قدس را از فلسطینی‌ها سلب کرده، حاکمیت رژیم صهیونیستی بر بخش اعظم کرانه باختری را به رسمیت شناخته و آوارگان فلسطینی را از حق بازگشت محروم می‌کند.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما