plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۷۳۱۴
روز خوش تیم های ایرانی در امارات

درخشش مقتدرانه استقلال و شهر خودرو در میزبانی خارج از خانه

استقلال با سه گل الکویت را شکست داد، شهر خودرو 2 بر 1 بر الرفاع غلبه کرد
تیم‌های فوتبال استقلال و شهرخودرو با پیروزی برابر تیم‌های الکویت کویت و الرفاع بحرین توانستند به دور بعدی مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنند. تیم‌های فوتبال استقلال شهرخودرو برای رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان باید هشتم بهمن به مصاف حریفان قطری خود در دوحه بروند.
درخشش مقتدرانه استقلال و شهر خودرو در میزبانی خارج از خانه
به گزارش ایصال نیوز، تیم استقلال ایران بعد از روزهای پرفراز و نشیب و و استرسِ سلب حق میزبانی در ایران به دلایل واهی، از ساعت 17/50 دقیقه شنبه شب در دیدار پلی آف و در ورزشگاه العویر دبی، مقابل تیم الکویت کویت قرار گرفت تا نخستین بازی خود در فصل 2020 لیگ قهرمانان آسیا را انجام دهد.

آبی‌ها با وجود شرایط سختی که داشتند، در اولین حضور فرهاد مجیدی توانستند با اقتدار حریف کویتی را شگست دهند و با 2 گل‌ شیخ دیاباته و ضربه آزاد تماشایی وریا غفوری به برتری برسند تا به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کرده و حریف الریان قطر در راه رسیدن به مرحله گروهی آسیا شوند.

 ترکیب استقلال:
سید حسین حسینی، میلا زکی‌پور(75- میلیچ)، روزبه چشمی، علی کریمی، شیخ دیاباته(67- ارسلان مطهری)، مهدی قائدی، وریا غفوری، شاهین طاهرخانی، مسعود ریگی، محمد دانشگر و آرش رضاوند

دقایق حساس:
دقیقه 13: فرار قائدی میرفت تا با ایجاد یک موقعیت ایده آل برای استقلال همراه باشد که مدافعان الکویت، این بازیکن را در محوطه جریمه سرنگون کردند.
دقیقه 24: شوت از راه دور بیسمارک از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت.

(گل اول استقلال)
دقیقه 26: حرکت پا به توپ دیاباته داخل محوطه جریمه الکویت باعث به هم ریختن دفاع حریف و در ادامه ضربه پایانی او گل اول استقلال را در پی داشت.

دقیقه 35: شوت بازیکن الکویت از پشت محوطه جریمه استقلال را حسینی با واکنشی عالی مهار کرد.

دقیقه 40: ارسال از چپ بازیکن الکویت با ضربه سر مهاجم این تیم همراه شد که توپ با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

(گل دوم استقلال)
دقیقه 53: روی ارسال بی نقص وریا غفوری، دیاباته توانست گل دوم استقلال را به زیبایی وارد دروازه الکویت کند. (گل سوم استقلال) دقیقه 58: ضربه ایستگاهی زیبای وریا غفوری تبدیل به گل سوم استقلال شد.
دقیقه 63: ضربه سر دانشگر وارد دروازه الکویت شد که داور این گل را آفساید اعلام کرد. دقیقه 80: کرنر ارسالی بازیکن الکویت را حسینی با واکنشی به موقع مهار کرد.

دقیقه 83: باز هم حسین حسینی توانست دروازه استقلال را روی ضربه ناگهانی مهاجم الکویت بسته نگه دارد.
دقیقه 84: ارسال میلیچ از چپ با ضربه قائدی همراه بود اما گلر الکویت مانع از باز شدن دوباره دروازه تیمش شد.
دقیقه 90: مهدی قائدی با حرکت پا به توپ، رفت تا دروازه الکویت را برای چهارم باز کند اما ضربه او با اختلاف کم از کنار دروازه الکویت به بیرون رفت. 

* دیدار شهرخودرو مشهد - الرفاع بحرین
در دیگر دیدار همزمان، تیم شهر خودرو ایران با تیم الرفاع بحرین در ورزشگاه شارجه به مصاف هم رفتند. نماینده مشهدی ایران در لیگ قهرمانان آسیا موفق شد در اولین دیدار خود در مرحله اول حذفی با اقتدار یک پیروزی شیرین کسب کند.
شاگردان سرآسیایی در این دیدار با دو گل محمدرضا خلعتبری و امین خلعتبری موفق شدند 2 بر 1 فاتح میدان شوند. تیم شهرخودرو اولین تیم مشهدی است که به نمایندگی از فوتبال ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرده است.

در این دیدار محمدرضا خلعتبری (19) و امین قاسمی‌نژاد (83) برای تیم شهر خودرو گلزنی کرد و صالح طاهر سعید (35) موفق شد تک گل الرفاع را به ثمر برساند.

الرفاع در این بازی با اخراج یکی از بازیکنانش در دقیقه 87 بازی 10 نفره شد.

شهر خودرو در این دیدار با ترکیب سیدمهدی رحمتی، علی نعمتی، حسین مرادمند، علی فرامرزی، حسن جعفری، اکبر صادقی، سعید صادقی، میلاد سرلک، امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا خلعتبری (84 - روح‌الله سیف‌اللهی) و حسین مهربان (71 - مرتضی خراسانی) به میدان رفت.

شهر خودرو در دومین دیدار خود در مرحله پلی‌آف روز سه‌شنبه هفته جاری به مصاف السلیه قطر می‌رود. این بازی در کشور قطر برگزار خواهد شد.

تیم استقلال نیز همزمان 8 بهمن در قطر مقابل الریان قرار خواهد گرفت.

شهرخودرو در صورت صعود، در گروه B با شباب‌الاهلی امارات، الهلال عربستان و پاختاکور ازبکستان هم‌گروه می‌شود.
اسقلال نیز در صورت صعود، باید در گروه A با الشرطه عراق، الوحده امارات و برنده دیدار العین امارات و بنیادکار ازبکستان رقابت کند.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : نود
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما