plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۲
کد مطلب : ۷۲۴۷
رییس پلیس تهران بزرگ خبر داد

فرد هتاک به تصویر سردار سلیمانی پس از دریافت تذکر آزاد شد

نوجوانی که کمتر از 18 سال سن داشت
رییس پلیس تهران بزرگ اعلام کرد: فرد هتاک به تصویر سردار شهید قاسم سلیمانی که در کمتر از ۲۴ بازدداشت شده بود، پس از دریافت تذکر از سوی مراجع قانونی آزاد شد.
فرد هتاک به تصویر سردار سلیمانی پس از دریافت تذکر آزاد شد
به گزارش ایصال نیوز، سردار حسین رحیمی روز چهارشنبه در حاشیه اجرای طرح رعد به خبرنگاران گفت:‌ این شخص تحت تاثیر تبلیغات فضای مجازی قرار گرفته بود که به اشتباه خود اعتراف کرد و با ارائه وثیقه و تعهد آزاد شد.

به گفته وی، این فرد کمتر از ۱۸ سال سن داشت.

عده ای از مردم تهران عصر شنبه ۲۱ دی ماه گذشته در اعتراض به اعلام دیرهنگام دلیل سقوط هواپیمای اوکراینی که منجر به جان باختن جمعی از هموطنان شد، مقابل دانشگاه‌ امیرکبیر تجمع کردند که محور اصلی اعتراض‌ آنها اعلام دیرهنگام نقش پدافند هوایی در سقوط هواپیمای مسافری بود.

در جریان این تجمع، یک نفر به تصویر سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت اهانت کرد.

 هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ متعلق به اوکراین با ۱۷۶ مسافر و ۹ خدمه پروازی که صبح چهارشنبه تهران را به مقصد کی‌یف پایتخت اوکراین ترک کرده بود، پنج دقیقه پس از پرواز حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد و همه مسافران آن شهید شدند.

در حالی که در روزهای نخست علت سقوط هواپیما نقص فنی اعلام شده بود، صبح شنبه ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تایید کرد که در شرایط آماده باش جنگی پس از عملیات موشکی ایران علیه پایگاههای امریکا در عراق، هواپیمای اوکراینی بر اثر بروز خطای انسانی و به صورت غیرعمد، مورد اصابت قرار گرفته است.

این ستاد اطمینان خاطر داد با پیگیری انجام شده اصلاحات اساسی در فرآیندهای عملیاتی در سطح نیروهای مسلح، امکان تکرار این گونه خطاها را غیر ممکن ساخته و بلافاصله مقصر آن را به سازمان قضایی نیروهای مسلح معرفی خواهد کرد تا با خطاهای صورت گرفته برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما