plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴
کد مطلب : ۷۲۴۱
در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی سگزی

استاندار اصفهان: مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی شهرک صنعتی سگزی پیگیری می شود

ضرورت توجه به مسائل زیست محیطی واحدهای صنعتی
استاندار اصفهان گفت: اکثر مشکلات شهرک‌ها و واحدهای تولیدی سگزی مربوط به مواد اولیه و تسهیلات است که آنها را پیگیری می کنیم.
استاندار اصفهان: مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی شهرک صنعتی سگزی پیگیری می شود
به گزارش ایصال نیوز از استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی سگزی و نشستی صمیمانه با صنعتگران و تولیدکنندگان این شهرک صنعتی سگزی اظهار داشت: بازدید از واحدها و شهرک‌های صنعتی متعدد داشتیم که شهرک صنعتی سگزی یک سری مسایل و مشکلات ویژه خود را دارد.

وی بیان کرد: یک سری مسایل و مشکلات هم مبتلابه بقیه شرکت‌ها و شهرک‌ها است.

استاندار اصفهان ادامه داد: واحدهای تولیدی مستقر در این شهرک صنعتی مهم و خوب هستند و افتخار می‌کنیم که نیروهای جوان در این واحدها اشتغال دارند.

وی اضافه کرد: اکثر مشکلاتی که شرکت‌های مستقر در شهرک سگزی دارند، مربوط به مواد اولیه است که در تماس با معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت قول مساعد دادند تا روز یکشنبه، به صورت حضوری مسایل و مشکلات را مطرح کنیم.

رضایی یادآرو شد: ورق، آهن اسفنجی و دیگر مواردی که شرکت‌های متعدد به آن مبتلا هستند نیز قابل حل است.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات مورد نیاز از دیگر مشکلات واحدهای تولیدی است، گفت: برای اینکه چرخه اقتصاد بچرخد، در شرایط ویژه نیاز به پول و تسهیلات دارد.

استاندار اصفهان افزود: درخواست شرکت‌ها و واحدهای تولیدی در این بازدید جمع‌بندی می‌شود و در نشست ویژه‌ای که به زودی برگزار می‌کنیم، آنها را برطرف خواهیم کرد.

وی همچنین به وجود یک سری مسایل محیط زیستی در شهرک صنعتی سگزی تصریح کرد: مسایل و مواردی که محیط زیست به این شهرک وارد می‌داند، امری به‌جا است؛ از این رو از واحدهای تولیدی که مشکل زیست محیطی دارند، درخواست می‌شود در جهت رفع مشکلات کوشا باشند.

رضایی تاکید کرد: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان هم برای حل مساله و رعایت استانداردها تلاش کنند زیرا سلامت شهروندان بسیار مهم است.

وی افزود: فضای سبز، کمربندی و زیرگذر از دیگر مشکلات شهرک سگزی است که با ادارات‌کل مربوطه حل و فصل می‌کنیم.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما