plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷
کد مطلب : ۷۱۴۶
سخنگوی فدراسیون فوتبال خبر داد

سلطانی‌فر به ای‌اف‌سی تضمین های امنیتی برگزاری مسابقات را ارائه کرده است

AFC حق بهانه‌گیری و تضییع حقوق ایران را ندارد
سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: وزیر ورزش در هفته‌ای که گذشت تعهدات امنیتی لازم را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کرد و هیچ بهانه‌ای برای ضایع کردن حق میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا وجود ندارد. اگر این تصمیم AFC نهایی شود، توهین بزرگی به فوتبال خواهد شد.
سلطانی‌فر به ای‌اف‌سی تضمین های امنیتی برگزاری مسابقات را ارائه کرده است
به گزارش ایصال نیوز از فدراسیون فوتبال، امیر مهدی علوی درباره آخرین اخبار پیرامون گرفته شدن حق میزبانی از چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: روز (جمعه) بود که نامه کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال رسید.

بلافاصله جلسات متعددی بین نمایندگان ارشد وزارت ورزش و جوانان، مسوولان فدراسیون فوتبال و مدیران عامل باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد. بهترین و خاطره‌انگیزترین رویدادها در عرصه بین المللی این مسابقات با حضور پرشور نمایندگان ایرانی انجام شده است.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس، سپاهان، استقلال و شهر خودرو امسال نماینده ما هستند. امروز جلسه داشتیم. به طور حتم فدراسیون فوتبال در دفاع از حقوق باشگاه‌ها اقدام خواهد کرد. از دیروز پیگیری‌ها آغاز شده است. به طور حتم نتیجه و نکات لازم به فدراسیون فوتبال گفته می‌شود. این موضوع هم‌اکنون در کمیته مسابقات مطرح شده و باید در کمیته اجرایی به تصویب برسد.

باشگاه‌ها تصمیم خود را اعلام می‌کنند. از شب گذشته مردم نیز حمایت خوبی داشتند و از این حق دفاع کرده‌اند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال همچنین خاطرنشان کرد: روز گذشته مکاتبات زیادی انجام و نامه‌های متعددی در این خصوص ارسال شد.

این تصمیم به هیچ وجه مورد تایید نیست. فینال لیگ قهرمانان ‌آسیا با بهترین شرایط با حضور رییس فیفا و ای‌اف‌سی برگزار شد و هیج مشکلی به وجود نیامد. وزیر ورزش نیز تعهدات امنیتی لازم را در هفته‌ای که گذشت به کنفدراسیون فوتبال آسیا داد و هیچ بهانه‌ای برای ضایع کردن این حق وجود ندارد.

وی درباره محرومیت باشگاه‌های ایرانی در صورت کناره‌گیری گفت: در این زمینه هم با توجه به قوانین، موضوع مورد بحث قرار می‌گیرد. اگر این تصمیم گرفته شود توهین بزرگی به فوتبال خواهد شد. ای‌اف‌سی به هواداران ایرانی نیاز دارد.

علوی در پایان گفت: در این زمینه جمع‌بندی و اعلام رسمی صورت نگرفته و اطلاع‌رسانی دقیقی انجام نشده است. فدراسیون موضع قوی خود را از روز گذشته اعلام کرده است.

انتهای پیام/*
۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما