plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۶
کد مطلب : ۷۱۱۴

ابراز خشنودی سفیر ایران از موفقیت عمل جراحی آیت‌الله سیستانی

سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد از موفقیت آمیز بودن عمل جراحی آیت‌الله سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان عراق ابراز خشنودی کرد.
ابراز خشنودی سفیر ایران از موفقیت عمل جراحی آیت‌الله سیستانی
به گزارش ایصال نیوز، «ایرج مسجدی» شامگاه پنجشنبه با صدور پیامی،‌اعلام کرد که ایران آمادگی دارد در صورت نیاز، به تیم پزشکی این مرجع عالیقدر دینی کمک کند. وی در این پیام ضمن ابراز خشنودی و آرزوی سلامتی کامل برای این مرجع عالیقدر، از خداوند خواستار طول عمر با برکت برای آیت الله سیستانی شد.

آیت الله «سیدعلی سیستانی» شب گذشته در پی پیچ خوردن پای چپ از ناحیه استخوان ران دچار شکستگی شدند. ایشان امروز در بیمارستانی در نجف بستری و تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

پزشکان معالج عمل جراحی را موفقیت آمیز اعلام و حال معظم له را خوب توصیف کردند.

آیت الله سیستانی متولد ۱۳۰۹ در مشهد و از تاثیرگذارترین و با نفوذترین مراجع تقلید شیعه در عراق و جهان اسلام است. وی همواره بر وحدت پیروان مذاهب طوایف و اقوام مختلف به ویژه در عراق تاکید کرده و نقش مهمی در بسیج مردمی در این کشور علیه گروه تروریستی تکفیری «داعش» داشته است.

برخی رسانه های عراقی به نقل از منابعی در دفتر آیت الله سیستانی گفته اند که برخی اطرافیان به ایشان پیشنهاد کرده بودند که عمل جراحی را در خارج از عراق انجام دهد اما ایشان اصرار کردند این عمل در داخل عراق و به دست پزشکان عراقی صورت گیرد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما