کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در همایش مسئولان روابط عمومی های استان اصفهان

دکتر رضایی: بعضی از مدیران عادت ندارند عملکرد سازمان را به مردم ارائه دهند

مسئولین مستخدم مردم هستند

24 دی 1398 ساعت 17:08

استاندار اصفهان تصریح کرد: بعضی از مدیران هنوز عادت ندارند که عملکرد سازمان را به مردم ارائه دهند و مشکلات را با مردم در میان بگذارند به خصوص در این ایام که استفاده از فضای مجازی می‌توانند تاثیر زیادی داشته باشد و موافقم که هنوز خیلی از مدیران نگرش هم صحبتی با مردم را پیدا نکرده اند.


به گزارش ایصال نیوز از استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در همایش مسئولان روابط عمومی ها اظهار داشت: هم خود بزرگ بینی و هم خود کوچک بینی شایسته نیست و روابط عمومی ها باید به دلیل جایگاهی که دارند قدر خود را بدانند.

وی ادامه داد: بعضی از مدیران هنوز عادت ندارند که عملکرد سازمان را به مردم ارائه دهند و مشکلات را با مردم در میان بگذارند به خصوص در این ایام که استفاده از فضای مجازی می‌توانند تاثیر زیادی داشته باشد و موافقم که هنوز خیلی از مدیران نگرش هم صحبتی با مردم را پیدا نکرده اند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مسئولین مستخدم مردم هستند، اظهار کرد: مردم وارثان اصلی این انقلاب هستند و مشکلات جامعه را به خوبی درک می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید قدر سرمایه های اجتماعی را دانست، گفت: در شرایط سخت تحریم، اقدامات و فعالیت های خوبی در حوزه های مختلف صورت گرفته که بخشی از آن در ایام دهه فجر اطلاع رسانی خواهد شد.

رضایی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی رسالت ما این است که امید و نشاط را به جامعه برگردانیم، گرانی هست اما جامعه در گردش است این اتفاقات برای همه بزرگان بوده است و در زندگی ائمه نیز شرایط سخت را دیده ایم.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 7062

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/7062/دکتر-رضایی-بعضی-مدیران-عادت-ندارند-عملکرد-سازمان-مردم-ارائه-دهند

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir