plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۷۰۵۶
در دیدار نمایندگان فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی

جهانگیری: انتخابات مجلس پیش رو باید حتماً رقابتی باشد

برخی رد صلاحیت‌ها با مذاکره و توضیح قابل حل است
معاون اول رئیس جمهوری تصریح کرد: انتخابات باید حتماً رقابتی باشد به گونه ای که همه مردم احساس کنند که کاندیدای جریان و تفکر مورد نظر آنها نیز در انتخابات حضور دارد.
جهانگیری: انتخابات مجلس پیش رو باید حتماً رقابتی باشد
به گزارش ایصال نیوز از معاون اول رئیس جمهوری، جلسه دیدار نمایندگان عضو فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی با معاون اول رییس جمهور شب گذشته برگزار شد.

دکتر اسحاق جهانگیری در این جلسه با بیان اینکه گاهی منافع ملی کشور قربانی اختلافات سیاسی می شود، گفت: هر کس در مسئولیتی که دارد در این موضوع سهیم است و در صورت اصل کردن اختلافات سیاسی و جناحی منافع ملی کشور قربانی می شود.

معاون اول رییس جمهور افزود: مردم، قوای سه گانه و نهادها و سازمان های مختلف کشور را به عنوان کلیت نظام تلقی می کنند و اگر عملکرد هر بخش نامطلوب باشد، از نظر مردم این ضعف ها و کاستی ها به کلیت نظام تعمیم پیدا می کند.

معاون اول رییس جمهور به موضوع رد صلاحیت های داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: داوطلبانی که رد صلاحیت شده و احساس می کنند این رد صلاحیت حق آنها نبوده است، باید در فرصت و زمان تعیین شده اعتراضات خود را به شورای نگهبان مطرح کنند چرا که گاهی با مذاکره و توضیح، برخی ابهامات ایجاد شده، برطرف می شود.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش رو هر چه باشکوه تر برگزار شود و مشارکت مردم گسترده تر باشد،‌ قطعاً به منافع ملی و انسجام ملی کشور کمک خواهد کرد، گفت: همه ما وظیفه داریم برای برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات پیش رو تلاش کنیم.

دکتر جهانگیری ادامه داد: انتخابات باید حتماً رقابتی باشد به گونه ای که همه مردم احساس کنند که کاندیدای جریان و تفکر مورد نظر آنها نیز در انتخابات حضور دارد.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور و محدودیت های بودجه‌ای گفت: باید با تلاش مضاعف، کاری کنیم که وضعیت معیشتی مردم بهبود پیدا کند. البته کشور از ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار است و اگر فضای سیاسی حاکم بر جامعه مثبت و امیدوار کننده باشد، ‌با اتکا به این ظرفیت ها می توان اقدامات مناسبی در راستای بهبود شرایط اقتصادی کشور انجام داد.

در این جلسه مصطفی کواکبیان رییس فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو را عاملی برای اقتدار نظام در برابر توطئه های دشمنان دانست و خواستار تلاش دولت برای برگزاری هر چه با شکوه تر انتخابات پیش رو شد.

وی همچنین با اشاره به تنگنای معیشتی مردم از دولت خواست برنامه ریز جدی و دقیقی برای کمک به اقتصاد خانوارهای جامعه داشته باشد.

در ادامه این جلسه 23 نفر از نمایندگان عضو فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی ضمن تقدیر از دولت برای اداره کشور در شرایط سخت و پیچیده فعلی، به بیان دغدغه ها و پیشنهادات خود برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور و برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداختند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما