plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۷۰۱۵

پیام توئیتری ترامپ؛ مداخله در امور داخلی ایران

رئیس‌جمهور آمریکا با گرفتن ژست دروغین طرفداری از مردم ایران، در پیامی توئیتری و به زبان فارسی، از ناآرامی‌ها در ایران حمایت کرد.
پیام توئیتری ترامپ؛ مداخله در امور داخلی ایران
به گزارش ایصال نیوز، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه دخالت‌های خود در امور داخلی ایران، بار دیگر بر حمایت خود از ناآرامی‌ها در ایران تأکید کرد.

دونالد ترامپ که دولتش سیاست «فشار حداکثری» علیه ملت ایران را در دستور کار قرار داده و پس از خروج از برجام در اردیبهشت‌ماه 97 از هیچ تلاشی برای تضعیف توان اقتصادی ایران فروگذار نکرده است، بامداد یکشنبه به وقت ایران در یک پیام توئیتری با گرفتن ژست دروغین طرفداری از مردم ایران مدعی شد: «من از ابتدای ریاست‌جمهوری خود، در کنار شما ایستاده‌ام و دولت من به حمایت از شما ادامه می‌دهد. ما اعتراضات شما را به دقت زیر نظر داریم و از شجاعت شما الهام می‌گیریم».

وی با تکرار ادعاهای بی پایه و اساس و در اظهاراتی مداخله‌جویانه گفت که «نباید کشتار مجدد معترضان مسالمت‌آمیز رخ دهد یا اینترنت قطع شود. جهان نظاره‌گر است».

گفتنی است، ترامپ این ادعاها و اظهارات مداخله جویانه خود را به دنبال تجمع اعتراضی عده ای از مردم که در خصوص مسائل مربوط به سقوط هواپیمای اوکراینی و جانباختن تعدادی از جوانان و نخبگان کشور در این سانحه،در مقابل دانشگاه امیرکبیر و دانشگاه شریف،تجمع کرده بودند و نیز ساعتی پس از بازداشت یک ساعته سفیر انگلیس در تهران در جریان تجمع عده‌ای در مقابل دانشگاه امیر کبیر توئیت کرد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما