plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱
کد مطلب : ۷۰۰۸

تماس تلفنی روسای جمهور ایران و اوکراین درباره حادثه سقوط هواپیما

'حسن روحانی' رئیس‌جمهور ایران و 'ولودیمیر زلنسکی' همتای اوکراینی او، در خصوص سقوط یک هواپیمای مسافربری اوکراینی در حوالی تهران، به‌صورت تلفنی گفت‌وگو کردند.
تماس تلفنی روسای جمهور ایران و اوکراین درباره حادثه سقوط هواپیما
به گزارش ایصال نیوز، صبح امروز شنبه، در پی اعلام رسمی ستاد کا نیروهای مسلح در خصوص خطای غیر عمد در سقوط هواپیمای اوکراینی، 'حسن روحانی' رئیس‌جمهور اسلامی ایران و 'ولودیمیر زلنسکی' همتای اوکراینی او، در خصوص این ضایعه اسفناک به‌ صورت تلفنی گفت‌وگو کردند.

بامداد چهارشنبه ۱۸ دی ماه یک فروند بوئینگ ۷۳۷ متعلق به خطوط هوایی اوکراین که از تهران عازم «کی‌یف» بود در نزدیکی تهران سقوط کرد و همه ۱۷۶ سرنشین آن شامل مسافران و خدمه پرواز جان باختند.

روحانی صبح امروز در بیانیه‌ای با اشاره به نتیجه تیم تحقیقاتی ستاد کل نیروهای مسلح مربوط به سانحه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی اعلام کرد از این اشتباه فاجعه‌بار بسیار متأسف است.

گفتنی است، سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران نیز روز شنبه در تشریح جزئیات این حادثه گفت: سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت کشوری همه درست عمل کرده اند و اگر خبط و خطایی بوده از جانب عناصر ما است و چون از نیروهای تحت امر ما است، ما باید جوابگو باشیم.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما