plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰
کد مطلب : ۶۹۴۱
در جلسه کارگروه تنظیم بازار

پنج کالای اولویت دار نظارتی هفتۀ آینده اعلام شد

نظارت مستمر و روزانه بر بازار
کارگروه تنظیم بازار، پنج کالای شامل لاستیک سنگین، میلگرد و ورق، حبوبات، شکر و خدمات حمل و نقل بار را به عنوان کالا و خدمات اولویت دار جهت نظارت دقیق تر و بازرسی مستمر در سطح عرضه در هفته آینده معرفی نمود.
پنج کالای اولویت دار نظارتی هفتۀ آینده اعلام شد
تعیین کالاهای اولویت دار به صورت مستمر طی هر هفته از سوی کارگروه تنظیم بازار صورت می گیرد و سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها و سازمان حمایت مصرف کنندگان تولیدکنندگان در کنار نظارت و بازرسی های معمول و همیشگی خود، تمرکز و توجه بیشتری را بر عملکرد بنگاههای مرتبط به کالاها و خدمات اولویت دار مذکور معطوف نموده و رسیدگی به تخلفات احتمالی پیرامون این کالاها را در اولویت نظارتی قرار می دهند.

در طی 9 ماهه ابتدای سال جاری بیش از 100 هزار مورد بازرسی در خصوص کنترل قیمت عرضه کالای شکر انجام شده و 5 هزار و 590 پرونده تخلف در این تشکیل شده است.

همچنین در موضوع حمل و نقل، 7 هزار بازرسی انجام شده است که در همین راستا تخلف 2 هزار و 257 واحد محرز و ضمن تشکیل پرونده، مراتب جهت رسیدگی به مراجع ذیصلاح معرفی شده اند.

تسریع در رسیدگی به شکایات مربوط به کالاهای اولویت دار

هر گونه گزارش و شکایات مردمی اعم از حقیقی یا حقوقی از تخلفات واحد های صنفی و غیر صنفی در خصوص کالاهای اولویت دار اعلام شده، در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار می گیرد؛ لذا سامانه تلفن 124 ستادهای خبری آماده دریافت گزارش های مردمی است.

انتهای پیام/*
۵
مرجع : شاتا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما