plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۶۹۳۴
پیش از ظهر امروز

تعدادی از تشییع کنندگان شهدا در کرمان بر اثر ازدحام جمعیت جان باختند

رد شایعه تروریستی بودن حوادث پیش آمده
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان گفت: به دلیل ازدحام بسیار بالا و فشار جمعیت در مراسم تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی تعدادی از هموطنان جان باختند.
تعدادی از تشییع کنندگان شهدا در کرمان بر اثر ازدحام جمعیت جان باختند
به گزارش ایصال نیوز، مراسم تشییع سپهبدِ شهید قاسم سلیمانی و همرزم شهیدش صبح امروز سه شنبه با حضور جمعیت انبوه مردم استان کرمان و استان های همجوار در شهر کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما متأسفانه در حاشیه مراسم تشیع شهدا به دلیل ازدحام جمعیت تعدادی از هموطنان جان خود را از دست دادند و تعدادی از مصدومان نیز به مراکز درمانی منتقل شده اند.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: بر اثر ازدحام و تراکم انبوه جمعیت تشییع کننده در کرمان تعدادی از هموطنان جان خود را از دست دادند و تعدادی از مصدومان نیز به مراکز درمانی منتقل شده اند. کولیوند گفت: مردم خبر‌های این حادثه را فقط از مراجع رسمی پیگیری کنند.

آمارها حکایت از جان باختن 50 تن و مصدومیت بیش از 200 شهروند عزادار دارد.

حمید شمس الدینی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان تاکید کرد: هیچ حادثه تروریستی در مراسم تشییع روی نداده و مردم به شایعات توجه نکنند.

حمید شمس الدینی افزود: بروز هر گونه حادثه تروریستی در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی شایعه سازی دشمنان نظام است. او گفت: آنان که از این حضور بی نظیر غافلگیر شده‌اند به شایعه سازی پرداخته‌اند.

شمس الدینی با اشاره به حضور آگاهانه و هوشیاری مردم در تمام عرصه‌ها گفت: حضور مردم در تمام مسیر همچنان ادامه دارد و ازدحام مردم بسیار زیاد است و بر اثر این ازدحام تعدادی از هموطنان جان باخته و تعدادی مصدوم شدند.

انتهای پیام/*

 
۴
مرجع : باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما