plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳
کد مطلب : ۶۸۸۶

حضور باشکوه مردم اهواز در مراسم تشییع پیکر سپهبد سلیمانی

مراسم ویژه تشییع پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور پرشور و با شکوه مردم خوزستان در اهواز برگزار شد.
حضور باشکوه مردم اهواز در مراسم تشییع پیکر سپهبد سلیمانی
در پی درخواست مردم خوزستان برای میزبانی از پیکر پاک شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مراسم تشییع وی و همراهان شهیدش از ساعت ۷ صبح امروز (یکشنبه)  با حضور مسئولان لشکری و کشوری در میدان مولوی اهواز با نوحه‌سرایی آغاز شد.

تمام اقشار از مرد و زن گرفته تا جوان و پیر، عشایر و همه برای وداع با "سردار دل ها"، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان مولوی اهواز حاضر شدند و جمعیت مشتاقان سردار در مراسم تشییع به حدی شد که حرکت کاروان تشییع را سخت کرد.

در این مراسم همچنین از شهید هلیسایی، مدافع حرم که پیکرش به کشور بازنگشت، شهدای مدافع حرم خوزستان و شهدای همراه شهید سلیمانی  ۲۳ هزار شهید خوزستانی یاد شد.

پیکر مطهر شهدای حمله تروریستی آمریکا، صبح امروز وارد فرودگاه اهواز شد و صدها نفر از مردم و مسئولان لشکری و کشوری استان با حضور در فرودگاه اهواز به استقبال پیکر شهدا رفتند.

پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش روز شنبه به ترتیب در حرمین کاظمین (ع)، کربلای معلی و نجف اشرف در جوار حرم امیرالمومنین (ع) تشییع شد و بامداد امروز به میهن بازگشت.

سردار حاج قاسم سلیمانی، سردار سپاه اسلام، بامداد روز جمعه درپی حمله بالگردهای آمریکایی به کاروان الحشد الشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، به فیض شهادت نائل آمد. در این حمله، ابومهدی المهندس، معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما