plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱
کد مطلب : ۶۸۶۲

سلطانی فر: امنیت ایران و منطقه حاصل رشادت سردار سلیمانی است

وزیر ورزش و جوانان امنیت امروز ایران اسلامی و منطقه را حاصل رشادت های سپهبد شهید قاسم سلیمانی دانست و گفت: شجاعت این سردار ایرانی باعث شده که امروز ایادی استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل در یک شرایط بسیار متزلزلی در منطقه قرار بگیرد.
سلطانی فر: امنیت ایران و منطقه حاصل رشادت سردار سلیمانی است
به گزارش ایصال نیوز، مسعود سلطانی فر ضمن عرض تبریک و تسلیت به دلیل شهادت جانگداز سردار رشید اسلام و ایران، سپهبد قاسم سلیمانی که در یک عملیات تروریستی ناجوانمردانه به همراه جمعی از هم رزمانش به شهادت رسید اظهار داشت: جهت گرامیداشت یاد و خاطر و جان فشانی های این سرباز اسلام به اطلاع مردم شریف ایران و جامعه ورزش و جوان کشور میرسانم که فردا یکشنبه 15 دیماه ساعت 10:30 مراسم بزرگداشتی در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود.

وزیر ورزش و جوانان دلیل برگزاری این مراسم را درخواست قهرمانان، پیشکسوتان، روسای فدراسیون های ورزشی و تصمیم شورای معاونین وزارتخانه جهت تجلیل از ده ها سال ایثاری ها، جان فشانی ها و دلاورمردی های سردار رشید اسلام اعلام کرد.

دکتر سلطانی فر در بخش دیگری از سخنانش از سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان اسوه و الگوی مبارزه با تفکر خشونت گرایی و افراطی گری و مبارزه با گروه های تکفیری و داعش یاد کرد و گفت: اگر این جان فشانی ها و ایثارگری ها نبود امروز بخش قابل توجهی از خاورمیانه در تصرف داعش و تفکر تکفیری ها بود.

وی افزود: امنیت امروز ایران اسلامی و منطقه حاصل رشادت های سپهبد شهید قاسم سلیمانی است و شجاعت این سرباز ایران باعث شده که امروز ایادی استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل در یک شرایط بسیار متزلزلی در منطقه قرار بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر این موضوع که منازعات و کشمکش هایی که هم اکنون در منطقه وجود دارد به نفع جلوه مقاومت و به ضرر استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل رقم خواهد خورد، بیان کرد: خیلی دور نیست که استکبار جهانی و آمریکای جنایت کار مجبور شود که همه نیروهای خود را ذلت بار از این منطقه خارج کند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به بستن میثاق جامعه ورزش کشور به همراه 2 هزار و 600 عضو سازمان های مردم نهاد با آرمان ها و منویات مقام معظم رهبری اظهار داشت: جامعه ورزش و جوان متعهد میشود تا رهروان خوبی برای شهدای انقلاب اسلامی و مجریانی قابل اعتماد برای اجرای سیاست های عمومی نظام در مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل در میادین ورزشی باشند.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : وزارت ورزش
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما