plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۶۸۴۳
در پی شهادت سپهبد سلیمانی

سخنگوی سپاه: شادی لحظه‌ای آمریکایی‌ها به عزا تبدیل می‌شود

آموخته ایم که با تدبیر دشمن را به عقب برانیم
سردار شریف در پی شهادت سردار سلیمانی گفت: به طور قطع این شادی لحظه‌ای آمریکایی‌ها دیری نخواهد پایید که به عزا تبدیل شود و انتقام خون این شهید سرافراز را می‌گیریم.
عکس از عزیز بابانژاد
عکس از عزیز بابانژاد
به گزارش ایصال نیوز از سپاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی به‌دست ایادی رژیم آمریکا در عراق،در گفت و گویی با تاکید بر اینکه سپاه امروز فصل جدیدی را آغاز خواهد کرد و جبهه مقاومت در نقطه شروع جدیدی قرار خواهد گرفت، گفت: به طور قطع این شادی لحظه‌ای آمریکایی‌ها دیری نخواهد پایید که به عزا تبدیل شود و انتقام خون این شهید سرافراز را می‌گیریم.

سردار شریف با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی یکی از فرماندهان باتدبیر، شجاع، ولایتمدار و انقلابی بود که در طول 41 سال گذشته مجاهدت‌های فراوانی انجام داد، گفت: او در عرصه‌های مختلفی قرار گرفت؛ در صحنه دفاع مقدس بارها و بارها تا یک قدمی شهادت پیش رفت. برای بارور کردن توانمندی‌های جبهه مقاومت نیز تا یک قدمی شهادت بارها پیش رفت.

وی افزود: سردار سلیمانی قبل از اینکه توسط آمریکایی‌ها به شهادت برسد، لقب زیبای شهادت را از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) در سفر  به کرمان به دست آورد. او جانبازی بود که بالاترین مدال نظامی (ذوالفقار) را از معظم له دریافت کرد، اما خود را سرباز می‌دانست. هر وقت که بنده برای کار خبری خدمت ایشان تماس می‌گرفتم، ایشان همواره تاکید می‌کردند که در پایان پیام قید بفرمایید که بنده سرباز ولایت و سرباز مردم ایران هستیم.

سردار شریف بیان داشت:ما مطمئنیم شاگردان و تربیت یافتگان ایشان حتماً آرمان‌های ایشان را محقق خواهند کرد. سپاه قاسم سلیمانی‌های متعددی دارد. هرچند فرهنگ سپاه ایجاب نمی کند، جایگزین‌های آن‌ها را به جامعه معرفی کند، اما امروز هستند کسانی که در سپاه و جبهه مقاومت جایگزین ایشان شوند، کسانی که پی می‌برند، می‌دانند منظور من چیست.

سخنگوی سپاه تاکید کرد: عزم ما برای انتقام از آمریکا و صهیونیسم بیشتر خواهد بود. ما راهی را شروع کردیم که در 40 سال گذشته شهدای بسیاری را تقدیم کرده ایم.

وی در پایان اعلام کرد: به محض انتقال پیکر این شهید سرافراز و محبوب به ایران، مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید اعلام خواهد شد. ما پاسدارها در مکتب امام و رهبری آموختیم که با تدبیر دشمن را به عقب برانیم و ایران و انقلاب اسلامی را چگونه حفظ کنیم.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما