plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۴
کد مطلب : ۶۸۳۲

اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

در حمله هوایی آمریکا به فرودگاه بغداد ابومهدی المهندس نیز شهید شد
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اخبار مربوط به شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تایید کرد.
اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی
به گزارش ایصال نیوز، سپاه پاسداران در اطلاعیه خود آورده است: سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت بامداد امروز در حمله بالگردهای آمریکایی به شهادت رسید.

ساعتی پیش هم مرکز اطلاع رسانی حشد الشعبی عراق، شهادت سردار قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس در "حمله مذبوحانه" بالگردهای آمریکایی را تأیید کرد.

در حمله بالگردهای آمریکایی به یک خودرو در بغداد سرلشکر قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس به شهادت رسیدند.

بر اساس گزارش العالم، رسانه های عراقی هم به نقل از مقام های رسمی این کشور اعلام کردند که سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس زمانی که با دو خودرو از فرودگاه بین المللی بغداد خارج شدند، هدف قرار گرفتند و هر دو شهید شدند.

ساعت 3:15 بامداد ابتدا منابع خبری اعلام کردند، «محمد الجابری»، مسؤول روابط عمومی حشد الشعبی و شماری از همراهان وی در حملات موشکی در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسیده اند.

ساعتی بعد عراق رسما اعلام کرد در حمله موشکی بالگردهای آمریکا به دو خودرو در فرودگاه بغداد سردار قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس به همراه تعدادی دیگر از همراهان و محافظان وی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما