plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
کد مطلب : ۶۷۶۷

اطلاعات جدید از جزئیات حمله راکتی جمعه شب به یک پایگاه نظامی در کرکوک

اصابت 11 گلوله کاتیوشا به کشته شدن یک آمریکایی منجر شد
یک منبع امتیتی عراق از قریب الوقوع بودن حمله آمریکا یا رژیم صهیونیستی به بهانه تلافی هجوم موشکی به پایگاه نظامی «کی وان» کرکوک خبر داد.
اطلاعات جدید از جزئیات حمله راکتی جمعه شب به یک پایگاه نظامی در کرکوک
به گزارش ایصال نیوز، اطلاعات تکمیلی که منابع امنیتی عراق از حمله گروه ناشناس در جمعه شب، به پایگاه نظامی «کی1» کرکوک جمع آوری کرده اند، نشان میدهد که راکت های پرتاب شده از نوع کاتیوشا بوده که مجهز به سامانه «جی پی اس» است. دستگاه پرتاب گلوله های کاتیوشا، توسط پلیس عراق کشف و تحویل نظامیان آمریکایی و عراقی برای تحقیق بیشتر شده است.

به گزارش سومریه نیوز، این منابع امنیتی ارزیابی کرده اند که این حمله نمی تواند توسط داعش انجام شده باشد، زیرا بازمانده های داعش در عراق، کاتیوشا با سامانه جی پی اس در اختیار ندارند.

همین منابع احتمال می دهند یکی از گروه های شناخته شده عراقی اقدام به شلیک 11 گلوله کاتیوشا از این پرتابگر کرده است که در نتیجه آن یک پیمانکار آمریکایی کشته و تعدادی نظامی دیگر در پایگاه مشترک آمریکایی- عراقی در کرکوک زخمی شده اند.

منابع امنیتی عراقی بر این باور هستند که احتمالا طی روزهای آینده، آمریکا یا اسرائیل در واکنش به این حمله، یکی از گروه های عراقیِ متهم به انجام این هجوم را مورد هدف قرار خواهد داد.

گفتنی است یک روز پس از این حمله مایک پمپئو بصورت محرمانه برای ساعاتی وارد پایگاه «عین الاسد» در الانبار عراق شد.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : سومریه نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما