plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰
کد مطلب : ۶۷۶
وزیر بهداشت:

زیبایی صورت های سوخته جوانان را هیچ جراحی بر نمی گرداند

وزیر بهداشت از حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال ابراز نگرانی کرد و از نوجوانان و جوانان خواست به جای استفاده از مواد منفجره، به شیوه و رسم و رسومات کهن، آیین چهارشنبه آخر سال را برگزار کنند زیرا به گفته او، زیبایی صورتهای سوخته جوانان را هیچ جراحی نمی تواند برگرداند.
زیبایی صورت های سوخته جوانان را هیچ جراحی بر نمی گرداند

سعید نمکی در پیامی ویدئویی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر خطاب به نوجوانان و جوانان گفت: اثبات کنید که می خواهیم امسال میزان آسیب های ناشی از ترقه ها و مواد منفجره کم شود و بیمارستان های ما کمتر شاهد کسانی باشد که به خاطر استفاد از مواد منفجره، دچار آسیب شدند. 
وزیر بهداشت توصیه کرد: بگذارید دل پدر و مادرها خوش باشد و نوروز را به جای سپری کردن روی تخت بیمارستان ها، با شادی و نشاط دور هم سپری کنیم. می دانم که حرف وزیر بهداشت خود را گوش می کنید و می خواهید دل من و کسانی که شما را دوست دارند خوش کنید و دنبال کارهای خطرناک نروید. 
وی افزود: به عنوان وزیر بهداشت غصه می خورم که خدای ناکرده امشب باید ببینم چقدر بچه های این سرزمین دچار آسیب می شوند. می دانید که اگر صورت لطیف و ظریف ما با همین مواد منفجره بسوزد، دیگر هیچ جراحی نمی تواند آن زیبایی قبلی را برگرداند. 
نمکی توصیه کرد: به جای استفاده از مواد منفجره از همان شیوه های قدیم که ما، پدران و پدربزرگان شما استفاده می کردند، استفاده کنید و بگذارید نوروز را به جای سپری کردن روی تخت بیمارستان ها با شادی و نشاط سپری کنیم.
انتهای پیام /* 
۰
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما